یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

"سمفونی قورباغه‌ها" اثر نویسنده لرستانی "کرمرضا تاجمهر" به چاپ سوم رسید.
به گزارش پایگاه خبری یافته، انتشارات قطره اعلام کرد که "سمفونی قورباغه‌ها" اثر "کرمرضا تاجمهر" به چاپ سوم رسید.
تاج‌مهر که متولد 21 اردیبهشت سال 56 در خرم آباد است، از داستان‌نویسان و طنزپردازان شناخته شده مطبوعات استان می‌باشد.
شایان ذکر است مجموعه داستان "سمفونی قورباغه‌ها"‌ جایزه" بهترین داستان کوتاه"دوره‌ی چهاردهم جایزه «مهرگان ادب» را  در سال 1393 کسب کرده بود.
از دیگر آثار تاج‌مهر می‌توان به به کتاب «غریبه‌ای زیر درخت نارنج» در سال 1393 اشاره کرد، این اثر شش سال منتظر دریافت مجوز نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
«غریبه‌ای زیر درخت نارنج» که شامل 11 داستان کوتاه است نیز در شانزدهمین دوره جایزه مهرگان ادب و یازدهمین دوره جایزه مهرگان علم، تحسین شده بود.
 
معرفی کتاب "سمفوني قورباغه‌ها"
كتاب "سمفوني قورباغه‌ها" اثر كرم‌رضا دريكوندي(تاج‌مهر)، نويسنده و روزنامه‌نگار خرم‌آبادي، شامل 6 داستان كوتاه به نام‌هاي «باغ کاغذی»، «خط‌ خوردگی»، «سمفونی قورباغه‌ها»، «سی‌تاج»، «گُل‌پری» و «وقتی مادر کِل کشید» مي‌باشد.
ناشر در توضیح اين کتاب آورده است: «سمفونی قورباغه‌ها»، سمفونی راز و رمزهاست. راز و رمزهایی که نویسنده در همه‌ی داستان‌هایش تدارک دیده است، تا مخاطب با گشودن‌شان لذت ببرد و هم‌چنین در محاصره‌ی انبوهی از پرسش‌ها، شک و تردیدها و ابهامات قرار گیرد و نتواند تا مدت‌ها به آن‌ها فکر نکند. راز و رمزهایی نه از جنس زندگی امروز ـ که عاری از رمز و راز است و بیش‌تر روزمر‌گی است ـ بلکه از جنس رویدادهایی که بیش‌تر فراواقعی و البته خاص كرم رضا تاج مهربه نظر می‌رسند.
چیزی که جالب است این است که در هیچ‌کدام از این داستان‌ها برهه‌ی زمانی‌ای که ماجراها در آن اتفاق می‌افتد، مشخص نیست و نمی‌توان هیچ استدلال محکمی در این زمینه به دست داد. این خصلت ازلی‌ ـ ابدی بودن زمان در داستان‌ها، به رازها و رمزهای داستان، جلوه‌ای خاص می‌دهد که باعث تفکر بیش‌تر و البته تعمیم زمانی بر اساس سلیقه‌ و تفکر مخاطبان می‌شود.»
این اثر در ابتدا شامل 10 داستان کوتاه بود که 4 داستان آن در مرحله‌ اخذ مجوز به طور کامل حذف شده است.


دیدگاه‌ها  

#1 ماه تیسا 1396-04-10 02:44
باز هم افتخاری دیگر از برادر بزرگوار جناب آقای تاجمهر عزیز برای لرستانیها ، ضمن عرض تبریک امیدوارم پاینده و مانا باشید و همچنان تماشاگر افتخارات هر چه بیشتر شما همشهری شایسته و توانمند باشیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا