یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تصاویر جدیدی از تاریخ و طبیعت لرستان توسط هنرمند لرستانی به موزه قلعه فلک‌الافلاک اهداء شد. مستند با سیمره  از پخش مستندهای لرستان شناسی به گزارش پایگاه خبری یافته، تصاویر جدیدی از طبیعت لرستان از سوی بهمن ابراهیمی کارگردان و مستندساز لرستانی، به اداره کل میراث فرهنگی لرستان اهداء شد.
به گفته مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی لرستان این تصاویر حاصل تلاش و زحمات چندین ساله آقای ابراهیمی است که طی چندین سال در گوشه و کنار استان لرستان از آثار تاریخی و طبیعی و همچنین زندگی عامه مردم در قالب فیلم و عکس تهیه نموده است.
عطا حسن‌پور در این باره گفت: تصاویر مذکور بر روی قاب در ابعاد بزرگ و با کیفیت بسیار عالی به چاپ رسیده‌اند و قرار است در یکی از سالن‌های موزه قلعه فلک‌الافلاک به نمایش در آیند و در معرض دید علاقه‌مندان قرار گیرند.
حسن‌پور افزود: در کنار تصاویر ارائه‌شده یک نسخه از فیلم‌های مستند تهیه‌شده توسط آقای بهمن ابراهیمی از جمله فیلم اشترانکوه، از قارون تا قالی کوه، تنگه شیرز و با سیمره، به آرشیو میراث فرهنگی لرستان نیز هدیه داده شد.
وی بیان داشت: در سالن عکاسی قلعه فلک‌الافلاک تصاویری از آثار تاریخی، آثار طبیعی، صنایع‌دستی بومی، حیات‌وحش، کوچ عشایر و زندگی روستانشینان لرستان به نمایش درآمده که در ایام نوروز 96 توجه مشتاقان زیادی را به خود جلب نمود.
غلامرضا سلیمانی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان ضمن استقبال از این اقدام فرهنگی، از آقای بهمن ابراهیمی تشکر و قدردانی نمودند.
شایان ذکر است، بهمن ابراهیمی عکاس و مستندساز لرستانی متولد کوه‌دشت است که یکی از بهترین آثار ایشان به نام مستند ۲۶ قسمتی «با سیمره» بارها از شبکه‌های سراسری و برون‌مرزی پخش شد.

 

دیدگاه‌ها  

#1 معلم دانشگاه درخرم آباد 1396-03-29 19:50
خدایا محبت این اهالی فرهنگیان گلدشت رادردل مسوولین استان خصوصآاستانداروش هردارمثل کشورهای دیگربیاندازتاای ن سه راهی گلدشت رادرست کنندوملت ناراضی ازمسولین. اشادکنند
نقل قول کردن
#2 آرمین 1396-03-29 20:45
به نقل از معلم دانشگاه درخرم آباد:
خدایا محبت این اهالی فرهنگیان گلدشت رادردل مسوولین استان خصوصآاستانداروشهردارمثل کشورهای دیگربیاندازتااین سه راهی گلدشت رادرست کنندوملت ناراضی ازمسولین. اشادکنند

گلدشت واسه چیشه؟!! شهردار اصلا مرکز شهر و جنوب شهر جز خرم آباد حساب نمیکنه :-| دوست عزیز مرکز شهر خرم آباد کیو و دره گرم و هزاردستگاه هست نه گلدشت!
نقل قول کردن
#3 کارمند میراث 1396-03-29 22:06
ممنون از آقای ابراهیمی
ایشان یکی از بهترین مستند سازان کشور هستن که سهم فراوانی در معرفی جاذبه های تاریخی فرهنگی و گردسگری استان دارند
نقل قول کردن
#4 سردار 1396-03-29 22:21
دستشون درد نکنه
نقل قول کردن
#5 بهمن ابراهیمی 1396-03-29 23:35
سلام و درود بر کارکنان و مدیران گرانقدر و خدوم میراث فرهنگی لرستان خصوصا مدیر کل محترم جناب سلیمانی و آقایان رامین ابراهیمی و عطا حسن پور بزرگوار ....ممنونم از درج خبر امیدوارم هنرمندان استان در زمینه غنی سازی موزه ی افلاک همکاری کنند.
نقل قول کردن
#6 سمیه ازادبخت 1396-03-30 08:30
جناب اقای ابراهیمی یکی از افتخارات استان لرستان است و بی شک ایشان یکی از معدود افرادیست که لرستان را به دیگر نقاط کشور و دنیا شناساند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا