یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جایزه بهترین فیلم‌برداری جشنواره فیلم فلامینگو آمریکا به هنرمند جوان بروجردی "محمد حدادی" برای فیلم‌برداری «وقت نهار» رسید.
به گزارش پایگاه خبری یافته، فیلم کوتاه «وقت نهار» به کارگردانی علیرضا قاسمی که پیش از این نامزدی نخل طلای فیلم کوتاه جشنواره کن را در کارنامه خود دارد و در ماه آینده در جشنواره فیلم کوتاه پالم اسپرینگز آمریکا رقابت خواهد کرد در تازه‌ترین موفقیت خود جایزه بهترین فیلم‌برداری چهارمین دوره جشنواره فیلم فلامینگو آمریکا را دریافت کرد.
رئیس انجمن سینمای جوان بروجرد گفت: "محمد حدادی"جوان بروجردی جایزه بهترین فیلم‌برداری را برای فیلم «وقت نهار» در جشنواره فلامینگو آمریکا به خود اختصاص داد.
"اکبر حدادی"روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فیلم کوتاه «وقت نهار» به کارگردانی "علیرضا قاسمی"پیش ازاین نیز نامزدی نخل طلای فیلم کوتاه جشنواره کن را در کارنامه خود دارد و در ماه آینده نیز در جشنواره فیلم کوتاه پالم اسپرینگز آمریکا رقابت خواهد کرد.
وی اظهار کرد: "محمد حدادی" فیلم‌بردار جوان سینمای ایران تاکنون افتخاراتی چون جایزه فیلم‌برداری جشنواره‌های گرنداف، سینما حقیقت و شرکت در کمپ استعدادیابی جشنواره فیلم برلین را در کارنامه خود دارد.
وی افزود: چهارمین دوره جشنواره فیلم فلامینگو در تاریخ ١٥ ژوئن برابر با ٢٥ خرداد فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه و برگزیدگان خود را در دانشگاه آتلانتیک فلوریدا به نمایش خواهد گذاشت.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا