یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در جریان دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استاندار لرستان، در خصوص حل و فصل مشکلات و معضلات پیش روی پروژه‌ی تالار مرکزی خرم‌آباد بحث و بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، دکتر کاراندیش مروستی و هیات همراه، در دیدار با بازوند، استاندار لرستان، در خصوص پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی فرهنگی و هنری به‌خصوص پروژه‌ی تالار مرکزی خرم‌آباد بحث و تبادل‌نظر شد و در جهت رفع مشکلات و معضلات پیش روی این پروژه‌ها تصمیماتی اتخاذ گردید.
بازوند در این دیدار ضمن اشاره به لزوم بهره‌برداری سریع پروژه‌ی تالار مرکزی خرم‌آباد، گفت: متأسفانه سالن‌ها و تالارهای موجود در خرم‌آباد نمی‌تواند پاسخگویی نیازهای مرکز استان باشد و لازم است که پروژه‌ی تالار مرکزی هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری رسیده و در جهت میزبانی از رویدادهای بزرگ فرهنگی و هنری از آن استفاده شود.
وی افزود: به نظر می‌رسد پیمانکار کنونی قادر نیست پروژه را به اتمام برساند و نیاز است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با برگزاری یک مناقصه‌ی محدود، پیمانکار را تغییر دهد.
استاندار لرستان تصریح کرد: ما این توانایی را داریم که در صورت موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با رایزنی و پیگیری، زمینه‌ی تخصیص وام‌های بانکی به این پروژه را فراهم آوریم تا اعتبارات لازم در اختیار پیمانکار قرار گیرد.
در این جلسه، دکتر علی‌اصغر کار اندیش، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مستمر استاندار لرستان در جهت رفع مشکلات پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در استان، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موضوع رفع مشکلات و موانع پیش روی پروژه‌های عمرانی فرهنگی و هنری استان‌ها نگاه ویژه‌ای دارد اما لازم است که علاوه بر تلاش‌های وزارتخانه، مسئولین ارشد استان‌های کشور نیز پای‌کار آمده و همکاری لازم را با مجریان داشته باشند.
در ادامه‌ی این جلسه، حاضرین به بررسی وضعیت سایر پروژه‌های عمرانی فرهنگی و هنری استان از جمله موزه‌ی ملی، کتابخانه‌های عمومی خرم‌آباد و بروجرد، هنرستان هنرهای زیبای خرم‌آباد، تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد، تجهیز مجتمع‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های ازنا، الشتر، دورود و ساخت، تکمیل و تجهیز مجتمع شهرستان دوره چگنی و... پرداختند.
 


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا