یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به مناسبت هفته معلم مراسمی به منظور تشکر و قدردانی از معلمان عضو کمیسیون آموزش مجلس برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به مناسبت هفته پاسداشت مقام شامخ معلم از نمایندگان این کمیسیون که در کسوت معلمی نیز فعالیت دارند با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر کرد.
محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در این مراسم با بیان اینکه اگر کاری برای معلمان صورت گرفته آنقدر جزئی است که نباید آن را در بوق و کرنا کرد، افزود: نباید با عمومی کردن خطای یک معلم تمام آن‌ها را زیر سوال برد.
محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این مراسم گفت: تقدیر از اعضای شاخص‌ترین کمیسیون مجلس به واسطه نمایندگانی که عنوان معلمی را با خود همراه دارند، باعث افتخار است لذا با اهدای لوح از زحمات شما در سال‌های معلمی و تلاش برای تغییر شرایط فرهنگیان در دوران نمایندگی قدردانی می‌شود.
همچنین سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: گرفتن جشن برای پاسداشت مقام شامخ فرهنگیان در حالی که اکنون نامه‌ای از یکی از آن‌ها در  دست من است که مطالبات و حق و حقوقش از سال 88 تاکنون پرداخت نشده، بی‌فایده است؛ اما با این وجود روز مطهر و مطهری مبارک باد.
سید محمدجواد ابطحی دیگر عضو این کمیسیون نیز با بیان اینکه ارتقاء منزلت معلمان از معیشت آنها مهمتر است، افزود: کمیسیون باید پس از انتخابات روش‌هایی را برای ارتقاء منزلت فرهنگیان پیدا کند که همه جا در صدر بنشینند چراکه این منزلت تنها با دادن کارت هدیه ترمیم نخواهد شد.
به گزارش خانه ملت، علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش نیز نسبت به کوتاهی کمیسیون در مقابل برنامه‌های وزارت آموزش در رابطه با اجرای سند 2030 بوده، تذکر داد.


 

دیدگاه‌ها  

#1 ساواش 1396-02-21 17:49
آقای بیرانوندی طرح بندر خشک چی شد؟؟؟
نقل قول کردن
#2 بیدار 1396-02-21 22:40
بعد از چهل سال یک نماینده فرستادیم که نمونه فرهنگ غنی لرستان است. به تو افتخار می کنم جناب بیرانوندی.
نقل قول کردن
#3 رضا 1396-02-22 01:47
بیدار جان ، قدری با احتیاط نظر بده ، بعد چهل سال یعنی چه ، یا از سال و شمارش ان بی خبری و یا فرهنگ غنی را نمی شناسی ، اگر هم طرفدارش هستی اینگونه نظر نده چون باعث تخریبش میشه ، لرستان مهد اساتید قابل و فرهنگی است که برخی از آنها نیز تاکنون در کسوت نمایندگی بودند
نقل قول کردن
#4 اکبر-ظ 1396-02-22 20:18
به نقل از ساواش:
آقای بیرانوندی طرح بندر خشک چی شد؟؟؟

بندر خشک نیاز به خط اهن دارد که با این روند کند ساخت ان در خرم اباد 8 سال دیگه باید منتظر ماند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا