یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از ابلاغ دستورالعمل جذب سرباز معلم در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، خدا نظر دریکوند گفت: ثبت نام متقاضیان از تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز و تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه صرفاً جهت تدریس در رشته‌های موردنیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار انجام می‌پذیرد.
وی با بیان این که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به امور اداری نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام نمایند. وی تصریح کرد: ثبت‌نام برای فارغ‌التحصیلان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق‌لیسانس صورت می‌پذیرد.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به غیر قابل قبول بودن مدارک تحصیلی معادل، ابراز داشت: اصل برگه سبز اعزام صرفاً از اول تیر ماه و اول شهریور ماه سال جاری بدون غیبت ممهور به مهر واکسیناسیون در زمان ثبت‌نام الزامی است.
وی اضافه کرد: اگر مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشد سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو نموده و لذا از لیست سرباز معلم کنار گذاشته می‌شود. لازم است این افراد در مهلت ثبت‌نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نمایند.
دریکوند با بیان این که امریه آموزش و پرورش شامل کسر خدمت نخواهد شد و مدت خدمت دو سال کامل می‌باشد، ابراز داشت: همچنین پس از پذیرش امکان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد؛ و در خصوص موارد ذکرشده تعهد محضری گرفته می‌شود.
وی با تأکید بر این موضوع که ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت غیرمجاز می‌باشد و انجام خدمت ضرورت هیچ‌گونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی‌کند، ادامه داد: ثبت‌نام به معنای پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه، گزینش و کسب امتیاز لازم مشخص‌شده و اعلام نتیجه نهایی از طریق سامانه مذکور قابل‌مشاهده خواهد بود.
وی با اشاره به اعزام پذیرفته‌شدگان به مراکز آموزشی نظامی در اول تیرماه سال جاری، تأکید کرد: مهلت ثبت‌نام به‌هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد. لذا پیشنهاد می‌شود داوطلبان متقاضی در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و ثبت اطلاعات خود را به‌روزهای آخر موکول ننمایند.


دیدگاه‌ها  

#1 نادري 1396-02-22 21:12
حالا موقع ثبت نام مدارك چي ميخوان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا