یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان گفت: با محوریت نخبگان و دانشجویان برتر لرستان، گروه «نوین ایده زاگرس» تأسیس شد.
"حمزه امیری" در گفت‌وگو با پایگاه خبری یافته اظهار داشت: بنیاد نخبگان لرستان بر اساس نیازسنجی‌های به عمل آمده با همکاری ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، اقدام به تأسیس گروه «نوین ایده زاگرس» با اهداف مذکور و با محوریت نخبگان و دانشجویان مستعد برتر مراکز علمی نموده است.
وی افزود: نظر به ایجاد ساز و کار لازم جهت تطابق آموزش‌های مهارتی دانشجویان با نظام نوآوری، آشنایی با ادبیات کسب و کار و فراهم نمودن بستر لازم برای شناسایی ظرفیت‌های فکری و نهادینه ساختن فرهنگ ایجاد کسب و کار از طریق ایده و کارآفرینی با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه موجود و همچنین مطالبه نخبگان استان در این زمینه و نشست‌های مداوم و مستمر، بنیاد نخبگان لرستان بر اساس نیازسنجی‌های به عمل آمده با همکاری ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، اقدام به تأسیس گروه «نوین ایده زاگرس» با اهداف مذکور و با محوریت نخبگان و دانشجویان مستعد برتر مراکز علمی نموده است.
امیری بیان داشت: هدف از تأسیس این گروه، برگزاری نشست‌های تخصصی مستعدین برتر با استاندار، روسای دانشگاه‌ها، مدیران اجرایی استان، مراکز صنعتی و دیگر نهادهای مرتبط و همچنین اجرای برنامه‌های تربیتی آموزشی می‌باشد. تعداد افراد عضو گروه تاکنون نزدیک به 70 نفر از مستعدین برتر و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برگزیده‌ی دانشگاه‌ها می‌باشد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1396-02-18 15:36
فکر بسیار درست و معقولی است .از فکر و علم نخبگان هم میشه برای پیشرفت و ابادانی کشور استفاده کرد .
نقل قول کردن
#2 رحمان 1396-02-18 15:54
درود بر چنین مدیریت خوش فکر و دغدغه مندی، انصافن جای تبریک داره، در حوزه کارآفرینی اقدام ارزشمند و قابل تحسینیه، امیدواریم حمایت نهادهای مرتبط مشوق این گروه و این اقدام باشد.
بمنه و عمیم فضله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا