یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از ساخت یادمان ۱۳۷ شهید محله بزرگ «پشت بازار» خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "مراد روشنی" در جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری یادواره شهدای محله بزرگ «پشت بازار» خرم‌آباد که در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با حضور فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد و دست‌اندرکاران اجرای این یادواره برگزار شد گفت: تمامی دستگاه‌ها با همه توان باید در این کار خیر همراه باشند و از ظرفیت هنر در معرفی شهدا بهره ببریم و مانند زمان جنگ باید این تفکر هنرمندانه را در بین جوانان و هنرمندان راه‌اندازی کنیم.
وی افزود: بهتر است در برگزاری یادواره‌ها تفکر جدیدی را اجرا کنیم که در این راستا می‌توان از خاطرات فرماندهان جنگ استفاده کرد.
 فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد نیز در این جلسه گفت: در زمان جنگ نیروهای عملیاتی شجاعی برای اطلاعات عملیات شناسایی نیاز بود که رزمندگان محله پشت بازار عضو گردان اخلاص از گردان‌های اطلاعات عملیات بودند و بر ما لازم است که یاد و خاطره این عزیزان را در عصر حاضر زنده نگاه‌داریم و برگزاری یادواره شهدا قدمی کوچک در قدردانی از رشادت‌های این دلیرمردان است.
ماشاءالله بازگیر، افزود: با تعاملی که با شهرداری خرم‌آباد انجام خواهد گرفت مقرر است تصاویر شهدای پشت بازار را قبل از برگزاری یادواره در سطح محله نصب کنند و نیز یادمانی از این شهیدان را تهیه تا در سالروز «عملیات مرصاد» از آن رونمایی شود.
بر اساس این گزارش، محله پشت بازار از محله‌های قدیمی خرم‌آباد بوده که ۱۳۷ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

دیدگاه‌ها  

#1 کیوان 1396-02-17 21:46
اینم مثل بام خاطره ها فقط شعاره،بعد هفت ،هشت ماه که شهردار و اعضای شورای شهر اومدند و قول بام خاطره ها رو دادند و رفتند ،تنها کاری که انجام دادند یه سری روشنایی گذاشتنو هیچ.
نقل قول کردن
#2 سورنا 1396-02-18 10:23
چه عجب به فکر این محله و شهدای گرانقدر اون افتادن ، اگه عملی بشه!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا