یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت:اسامی نماهنگ های راه یافته به بخش مسابقه سومین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی در لرستان اعلام شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان،حجت الاسلام"علی اسماعیلیان " با اعلام این خبر گفت: بیش از 30 نماهنگ و فیلمنامه از استان‌های تهران، قم، خراسان رضوی، مرکزی، همدان، بوشهر، مازندران، خوزستان،قزوین،اصفهان، فارس، آذربایجان غربی ،یزد و لرستان به دبیرخانه جشنواره نماهنگ رضوی در لرستان ارسال شده است.

وی افزود: از این تعداد آثار ارسالی 17 نماهنگ به بخش مسابقه پنجمین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی راه یافته است.

اسماعیلیان تصریح کرد: نماهنگ های راه یافته به بخش مسابقه شامل: "حرم احمدی شاهچراغ" فاطمه پیروی از شیراز، "مژده بهار" امیر مهری ظفر مسافر از مشهد ، "رویا" فرشاد رحیمی از زنجان، "رویای پنهان" و "حاجت" غلامرضا ترون از زنجان، "سیاه مشق" محمدحسین صفری رودبار از تهران ، "امام رضا(ع)" علیرضا باستانی از نجف آباد ، "جاده" مهران رسولزاده از اصفهان ، "غزال" مهدی ملکی علیایی از تهران ، "محمد(ص)" سید سمیه صدرزاده از تهران ، "لبنان دات کام " هادی فرازی از مشهد، "سمفونی خراسان " فاطمه خطیب زاده از مشهد می باشند.

فرهاد پاکنیا از خرم آباد، "معین الضعفا" سعید همتی وند از خرم آباد، "صلوات خاصه" الهام رحیم زاده از خرم آباد ، "حس غریب " مرضیه عبدالشاهی از خرم آباد و "بازگشت" مژگان روشن زاده از بروجرد می باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطر نشان کرد :همچنین 5 نماهنگ توسط هنرمندان بومی استان لرستان با حمایت این اداره کل تولید شده است که این نماهنگ ها نیز به بخش مسابقه راه یافته اند و شامل : "شوق دیدار " فرهاد پاکنیا از خرم آباد ، "معین الضعفا" سعید همتی وند از خرم آباد ، "صلوات خاصه" الهام رحیم زاده از خرم آباد ، "حس غریب " مرضیه عبدالشاهی از خرم آباد و "بازگشت" مژگان روشن زاده از بروجرد می باشند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا