یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهار داشت: مجوزی برای برگزاری کنسرت بانوان در استان صادر نشده است.
حبیب‌الله خجسته پور در گفت‌و‌گو با مهر با اشاره به اینکه درخواستی برای برگزاری کنسرت بانوان در خرم‌آباد ارائه نشده و مجوزی هم برای این کنسرت صادر نشده است، اظهار داشت: مجوزی برای این کنسرت صادر نشده است.
وی در پاسخ به این سؤالی که «برگزاری کنسرت بانوان در لرستان منتفی است»، این موضوع را تائید کرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در پاسخ به این موضوع که کنسرت لغو شده است یا خیر نیز تصریح کرد: اگر برای کنسرتی درخواستی بیاید و مجوزی صادر شود می‌گوییم لغو شده است یا نه.
خجسته پور یادآور شد: برای مجوز برگزاری کنسرت بانوان در لرستان به فرمانداری خرم‌آباد نه مراجعه شده و نه درخواستی داده‌شده و نه مجوزی صادر شده است.
این اظهارات معاون استاندار لرستان در حالی مطرح می‌شود که طی روزهای اخیر موضوع برگزاری کنسرت بانوان در استان موجب واکنش نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد شده بود تا آیت‌الله میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه خواستار عدم برگزاری این کنسرت شود.

دیدگاه‌ها  

#1 شهرام 1396-02-02 22:07
خوب اگرمجوزی داده نشده ودرخواست مجوزی هم ازفرمانداری نشده ازکسانی که تبلیغ کردن برای کنسرت بانوان شکایت کنید.نه مثل تیاترموهن که اهانت کردندبه شهدااخرش هم طرف تمام قدازشون دفاع کرد.برگزاری کنسرت بانوان دراین شهریک بدعت محسوب میشه.
نقل قول کردن
#2 علی 1396-02-02 23:19
رئیس انجمن موسیقی لرستان گفت: کنسرت ویژه گروه بانوان برای اولین بار در خرم‌آباد برگزار می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری یافته،‌ امین عباسیان اظهار داشت: کنسرت گروه موسیقی بانوان گلاره از خرم‌آباد به همراه گروه موسیقی بانوان دادمهراز تهران در دو بخش محلی وسنتی برای نخستین بار در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

عباسیان افزود: این کنسرت ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سالن شهید آوینی ارشاد خرم‌آباد برگزار می‌گردد.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به فروشگاه آوای زاگرس، فروشگاه آوای سرنا و به سایت www.kasiconcert.com  مراجعه کنند.
جهت اطلاع
نقل قول کردن
#3 خبرنگار 1396-02-02 23:36
اتفاقا من با آقای حنان صحبت کردم ایشان گفت مجوز صادر شده حالا دیگه به فرمانداری رفته یا نه نميدونم.
اما این اجرا مختصر خانمها بود و اتفاقا باعث تفکیک خانمها از آقایان میشد.
نقل قول کردن
#4 بیژن 1396-02-03 05:53
به نقل از شهرام:
خوب اگرمجوزی داده نشده ودرخواست مجوزی هم ازفرمانداری نشده ازکسانی که تبلیغ کردن برای کنسرت بانوان شکایت کنید.نه مثل تیاترموهن که اهانت کردندبه شهدااخرش هم طرف تمام قدازشون دفاع کرد.برگزاری کنسرت بانوان دراین شهریک بدعت محسوب میشه.

مگه گناهشون چیه که ازشون شکایت بشه؟
نقل قول کردن
#5 علی 1396-02-03 06:27
همه از کیفیت برگزاری کنسرت بانوان اطلاع دارند و از جمله تبلیغات آن در همین پایگاه خبری درج شده! متولیان برگزاری کنسرت هم مشخص اند، حالا اگر مسئولان سیاسی اجتماعی فرهنگی اطلاع ندارند بدتر! آیا نباید این مسئولین بر اوضاع استان تسلط داشته باشند؟؟!!
نقل قول کردن
#6 کوکلا 1396-02-04 01:19
آقای حنان فقط با برگزاری کنسرت سرمایه اندک استان را هم حیف و میل می کند چرا از پول که جمع می شود حداقل یک سالن مخصوص برگزاری کنسرت ایجاد نمی کنید کلا برگزاری این کنسرت ها که اغلب فارسی است چه سودی برای اعتلای فرهنگ لریاتی دارد جز این است که پول از استان خارج می شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا