یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير كل اطلاعات استان لرستان در بيانيه‌اي، ضايعه اسفناك ارتحال آيت‌الله سيدحسن طاهري خرم‌آبادي را تسليت گفت.

به گزارش ایرنا، در متن اين پيام آمده است:

انا لله و انا اليه راجعون

إذا مات العالم انثلم في الإسلام ثلمة، و لا يسدها شيء

ضايعه تاسف‌بار ارتحال ملكوتي عالم جليل‌القدر، فقيه بزرگوار و مجاهد نستوه حضرت آيت‌ا... حاج سيد حسن طاهري‌خرم‌آبادي نماينده گران‌قدر مجلس خبرگان رهبري، عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، امام جمعه موقت تهران و عضو هيأت رييسه خبرگان رهبري، موجب تأسف و تأثر گرديد.

اين ضايعه اندوه‌بار را به رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقليد، علماي اسلام و نمايندگام محترم مجلس خبرگان، مردم شريف لرستان، بالاخص بيت مكرم و معزز آن مرحوم، تسليت گفته و از درگاه خداوند سبحان، علو درجات آن عالم رباني را مسألت مي‌كند.

همراهي و پشتيباني ايشان از نهضت اسلامي و سپس پذيرش مسووليت‌هاي خطير و تعيين‌كننده در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و حمايت‌هاي بي‌دريغ و مستمر از ولايت فقيه و اطاعت از امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و نيز تلاش در حوزه‌هاي علميه و تربيت شاگردان انقلابي و ولايي و ترويج علوم و معارف اسلام ناب محمدي(ص) و مكتب اهل بيت(ع) تابلوي شكوهمندي از جهاد في سبيل ا... و همت براي تحقق اهداف و آرمان هاي بلند تنقلاب و امام را فراروي شيفتگان خدمت به قرآن و عترت و مدافعان انقلاب اسلامي قرار داده است.

آن عالم رباني از شخصيت‌هاي برجسته حوزوي و سياسي و از شاگردان و ياران نزديك و معتمد حضرت امام راحل(ره) بودند كه از شروع نهضت اسلامي در پشتيباني از حضرت امام خميني(ره) پيش‌قدم بوده و همواره در حمايت عملي از نظام جمهوري اسلامي و مقام معظم رهبري حضرت آيت‌ا... العظمي الامام خامنه‌اي مد ظلع العالي لحظه‌اي دريغ نكرده‌اند.

آن فقيه بزرگوار عمر پر بركت و گران‌بهاي خويش را در راه اعتلاي حوزه‌هاي علميه و معارف اسلام و خدمت به مردم شريف و نجيب استان لرستان سپري نمود.

از خداوند متعال براي آن فقيه سعيد غفران و رضوان الهي را مسألت نموده و صبر جزيل و جميل براي بازماندگان خواهانيم.

مدير كل اطلاعات لرستان

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا