یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هم‌زمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت امیر المومنین علی (ع)، جشن بزرگ ولایت با حضور و مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر استان لرستان در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته،، در این مراسم که هم‌زمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت امیر المومنین علی (ع) برگزار شد، گروه‌های مختلف هنری و فرهنگی به اجرای برنامه‌های متناسب با سالروز ولادت باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر پرداختند.
استقبال بی‌نظیر مردم از برگزاری جشن بزرگ ولایت که با مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر استان و هم‌زمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و روز پدر به حدی بود که برگزارکنندگان مجبور شدند با اضافه کردن بیش از ٢٠٠ صندلی، گنجایش محل برگزاری جشن را افزایش دهند.
بخش آغازین این جشن با آیین باستانی زورخانه‌ای آغاز و مرشد حاج غلامرضا چنگیزیان از پیشکسوتان این ورزش در قالب ابیاتی به بیان اوصاف حضرت امیرالمؤمنین (ع) پرداخت.
از دیگر بخش‌های این برنامه شعرخوانی اساتید کنی منصوری، رشنو و مهدوی، سه تن از شاعران پیشکسوت استان، در وصف امام اول شیعیان جهان حضرت علی (ع) بود که با تشویق حاضران همراه شد.
حضور گروه‌های مختلف موسیقی استان و اجرای برنامه توسط ایشان از دیگر برنامه‌های این جشن بود که طی آن گروه موسیقی فلک‌الافلاک به سرپرستی فرشاد سیفی و خوانندگی بردیا مهر آرا، گروه موسیقی وشت به سرپرستی بابک پیمانی به خوانندگی رادمهر علیپور و اجرای موسیقی محلی توسط مراد بداق، علی آقایی و اکبر محمدی از خوانندگان نام‌آشنای استان لرستان به روی صحنه آمده و به اجرای برنامه پرداختند که این قسمت با همراهی و تشویق حاضران در سالن همراه شد.
اجرای نمایش کودک توسط گروه رنگین‌کمان، برنامه‌ی دیگری بود که در این جشن بزرگ اجرا شد و فضایی شاد و مفرح را برای کودکان حاضر در تالار شهید آوینی فراهم آورد.
یکی از برنامه‌هایی که با استقبال حاضران در سالن همراه بود، اجرای برنامه‌ی آیینی سنتی توسط گروه کاسیو به سرپرستی بهزاد پاکدل بود که طی آن هنرمندان گروه به بیان اوصاف و ویژگی‌های شخصیتی حضرت علی (ع) در قالب ابیات، نقالی و حرکات نمایشی پرداختند.

دیدگاه‌ها  

#1 ویسکرمی 1396-01-22 22:04
روحش شاد
نقل قول کردن
#2 ایدا.دیده 1396-01-22 22:51
دمشون گرم واقعا عالی بود
ماشالله :roll: ;-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا