یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رهبر معظم انقلاب اسلامي با صدور پيامي‏ درگذشت عالم مجاهد آيت‌الله سيّد حسن طاهري خرم‌آبادي را تسليت گفتند.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي‏ با تسليت درگذشت عالم مجاهد آيت الله آقاي حاج سيّد حسن طاهري‌خرم‌آبادي‏، ضمن تجليل از نقش اين عالم بزرگوار در نهضت امام خميني(ره) و همچنين حضور اثرگذار و وفادارانه ايشان پس از پيروزي انقلاب اسلامي، تأكيد كردند: تقوا و اخلاص همراه با هوشمندي و متانت از شاخصه‌هاي برجسته‌ي اين روحاني مجاهد و مبارز بود.

متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

خبر درگذشت عالم مجاهد آيت‌الله آقاي حاج سيّد حسن طاهري‌خرم‌‌آبادي رحمة‌الله عليه را كه پس از دوران طولاني بيماري رنج‌بار اتفاق افتاده است، با تأسف و تأثر دريافت كردم.

اين عالم بزرگوار كه از آغاز نهضت امام بزرگوار در صفوف مبارزه قرار داشت، در دوران پس از پيروزي نيز همواره داراي نقش اثرگذار بوده و در عرصه‌ هاي گوناگون فكري و سياسي و جهادي، وفادارانه نقش‌آفريني مي‌كرد و تقوا و اخلاص همراه با هوشمندي و متانت از شاخصه‌هاي برجسته‌‌ي اين روحاني مجاهد و مبارز بود.

اين‌جانب تسليت صميمانه‌‌ي خود را به فرزندان و بازماندگان مكرّم و همه‌‌ي ارادتمندان و دوستان ايشان تقديم مي‌دارم و علو درجات ايشان را از خداوند متعال مسألت مي‌نمايم.

سيّد علي خامنه‌اي

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا