یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برخی شهروندان از اجرای برنامه موسیقی زنده توسط شهرداری در بوستان‌های خرم‌آباد تقدیر کردند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، خرم‌آباد به‌واسطه داشتن آثار تاریخی و طبیعی فراوان همواره میزبان بسیاری از مهمانان نوروزی از سراسر کشور بوده و از این‌رو به مانند سال‌های گذشته، برنامه‌های شادی برای استقبال از این مهمانان اجرا شد.
اجرای موسیقی زنده توسط خوانندگان مطرح استان همراه با رقص‌های محلی و همچنین برنامه شاد ویژه کودکان، همه‌روزه از ساعت 15 در پارک نسترن، از ساعت 16 در پارک شریعتی و از ساعت 18 در پارک کیو تا روز 12 فروردین‌ماه، از برنامه‌های شهرداری خرم‌آباد است که با استقبال خوبی از سوی مسافران نوروزی و همشهریان مواجه شده است.
از جمله این برنامه‌ها، گروه کودک"رنگین‌کمان" به سرپرستی عزت درگاهی "پدربزرگ"، فرزانه بازگیر" خاله مهربون" مجری برنامه، امین و محمد باقری، عروسک‌گردان گروه و پرویز بسطامی اجرای موسیقی و نرگس حافظی "عکاس" و همراه گروه، است که همه‌روزه بر روی صحنه می‌رود.
در این ایام، حضور مسافران و گردشگران در اماکن تاریخی و تفریحی خرم‌آباد پررنگ بوده و در عین حال اجرای موسیقی هم فضای ذهنی مسافران را خوشایندتر کرده است.


دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1396-01-11 20:34
پارکهای خرم آباد دیگه گنجایش این همه گردشگر رو ندارن ، خواهشا پارکهای پل شاپوری ، آبشار طلایی و کاسیت رو شهرداری هر چه زودتر تکمیل کند
نقل قول کردن
#2 سیامک 1396-01-12 01:37
حرکت خیلی خبی بود . دست مریزاد
نقل قول کردن
#3 وحید ستایش فر 1396-07-20 09:45
اجرای این خانم فراتر از سطح استان بود . عالی
آفرین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا