یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار داشت: امروز مهم‌ترین موضوع و مشکل جامعه مسئله اقتصاد است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر، با اشاره به نام‌گذاری شعار سال، گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نام‌گذاری شده است، تکرار اقتصاد مقاومتی به‌عنوان محور سال بیانگر این است که اقتصاد مقاومتی یک سیاست راهبردی است که باید تداوم پیدا کند.
آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که نتیجه اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال در جامعه است، گفت: تکرار اقتصاد مقاومتی نشانه این است که گرچه اقدامات خوبی در سال گذشته صورت گرفته اما انتظار مردم و رهبر برآورده نشده و باید اقتصاد مقاومتی ادامه پیدا کند.
وی افزود: امروز مهم‌ترین موضوع و مشکل جامعه مسئله اقتصاد است، برای بهبود معیشت مردم تنها راه، مسأله اقتصاد مقاومتی و توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: مقام معظم رهبری به‌خوبی مشکل جامعه را درک کرده، دشمن توان حمله نظامی و ضربه سیاسی و امنیتی ندارد، اما ضربه اقتصادی می‌تواند بزند و به همین دلیل رهبر این چنین جامعه را هدایت می‌کند.
آیت‌الله میرعمادی اضافه کرد: اقتصاد در اولویت است و کلید اصلی حل مشکلات جامعه توجه به مسله اقتصاد است، تکرار اقتصاد مقاومتی نشانه این است که گرچه اقدامات خوبی در سال گذشته صورت گرفته اما انتظار مردم و رهبر برآورده نشده و باید اقتصاد مقاومتی ادامه پیدا کند چراکه هنوز ما مشکلات عدیده اقتصادی داریم و بنابراین اقتصاد مقاومتی سیاستی مستمر برای کشور است.
وی بیان کرد: تمرکز رهبر انقلاب بر مسئله تولید و اشتغال نشانگر این مسئله است که مشکلات اقتصادی جامعه رکود تولید و بحران بیکاری است، تولید داخلی ما ضعیف و بیکاری فراوان است.
امام جمعه خرم‌آباد افزود: مسئولان باید به تولید ملی و حل مسأله بیکاری روی بیاورند، امروز بالاترین عبادت همت بر تولید و رفع بیکاری در جامعه است.
آیت‌الله میرعمادی خاطرنشان کرد: نتیجه اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال در جامعه است و البته برای تحقق این هدف نیازمند به واگذاری امور به مدیران کارآمد و پر تحرک است.
وی با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: استقبال خوبی از انتخابات شوراهای شهر شده اما باید افراد متخصص و توانمند و انقلابی ثبت‌نام کنند چراکه با این افراد می‌توان انتظار داشت که امور شهری و روستایی مردم تسهیل پیدا کند.

دیدگاه‌ها  

#1 الیاسی 1396-01-04 21:26
تشکر میکنم از سخنان نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان.امیدوارم تمام مسولان تلاش و مساعدت کنند که انشاء الله در سال جدید کارهای عمرانی استان لرستان و زیر ساخت ها به سرعت اجرایی و عملیاتی شوند. از مسولان هم میخواهیم که مصلی الغدیر خرم آباد بعد از چندین سال تکمیل شود. همچنین کتابخانه مرکزی خرم آباد که تنها یک طبقه دارد و شانزده سال پیش کار ساختش شروع شده برای استفاده دانشجویان و محصلین و علاقه مندان تکمیل و راه اندازی شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا