یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هيأت داوران بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با قرائت بیانیه‌ای از فعالیت دستگاه‌های مختلف در حوزه نماز تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، در این بیانیه هيأت داوران در میان دستگاه های اجرایی با گستره ملی مخاطبان عام و فعالیت‌های متنوع و دست‌یابی به نتایج قابل توجه در فعالیت‌های ستادی و استانی عملکرد وزارت آموزش و پرورش را از حیث تهیه و تصویب سند راهبردی طرح جامع تقویت و تعمیق فرهنگ اقامه نماز در مراکز آموزشی و تربیتی و اجرای برنامه‌های میان‌مدت مانند نسیم هدایت شایسته تقدیر می‌داند.

همچنین هيأت داوران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از حیث تمهید لازم جهت تدوین برنامه راهبردی اقامه نماز، استفاده از فناوری‌های نوین، فرایند نظارت بر توسعه فرهنگ اقامه نماز در گستره فعالیت‌های فرهنگی شایسته تقدیر می‌داند.

هيأت داوران سازمان صدا و سیما را از حیث تهیه پیش‌نویس سند راهبردی نماز سازمان، اهتمام به موضوع نماز در فیلم‌ها و سریال‌های پربیننده، ایجاد فضای معنوی در اوقات شرعی در شبکه‌های ملی و استانی شایسته تقدیر می‌داند.

هيأت داوران در میان دستگاه‌های اجرایی با گستره قابل توجه مخاطبان وسیع و فعالیت‌های متنوع بر مبنای ارزیابی هيأت‌های ارزیابی در مرکز و استان‌ها و دست‌یابی به نتایج قابل توجه در فعالیت‌های ستادی و استانی عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) را در جهت اهتمام هدفمند و هوشمندانه به توسعه اقامه نماز در جامعه مخاطبان، استفاده از فناوری‌های نوین در فرایند نظارت و آموزش‌های مستمر عوامل ذی‌ربط شایسته تقدیر می‌داند.

هيأت داوران وزارت کشور را از حیث اهتمام در استقرار نظام جامع ستاد اقامه نماز و شکل‌گیری تاثیر گذار اراده مدیران ارشد وزارت در توسعه فرهنگ اقامه نماز که به سطح استان‌ها نیز تسری یافته شایسته تقدیر می‌داند.

همچنین هيأت داوران سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور را از حیث توجه هدفمند مدیریت ارشد به برنامه های توسعه فرهنگ اقامه نماز در مددجویان، تلاش برای توسعه معنویت در محیط ندامتگاه‌ها، تدوین برنامه‌های متناسب با ویژگی‌های مخاطبان، توانمندسازی نیروهای انسانی ذی‌ربط شایسته تقدیر می‌داند.

هيأت داوران در میان دستگاه‌های اجرایی با گستره مخاطبان محدود و فعالیت‌های متنوع بر مبانی ارزیابی هيأت داوران ارزیابی در مرکز استان‌ها و دست یابی به نتایج قابل توجه در فعالیت‌های ستادی و استانی عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را از حیث مشارکت کارکنان در فعالیت‌های نمازی، کسب توانایی لازم و دستیابی به نتایج قابل توجه در فعالیت‌های مرکزی و استانی شایسته تقدیر می‌داند.

همچنین هيأت داوران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را از حیث کسب توفیق نسبت به سنوات گذشته در اجرای نظام جامع برنامه‌ریزی، تهیه کارنامه ارزیابی عملکرد واحدهای تابعه را شایسته تقدیر می‌داند.

هيأت داوران بنیاد شهید و امور ایثارگران را به جهت استفاده از فناوری‌های روز در آموزش و توانمندسازی گروههای مخاطب شایسته تقدیر می‌داند.

همچنین هيأت داوران سازمان انرژی اتمی را از حیث تهیه برنامه جامع فرهنگی منشور، تدوین و اجرای ده‌ها طرح ترویج و فرهنگ نماز، سازمان اوقاف و امور خیریه را از حیث بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات و برنامه‌ریزی فرهنگی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ نماز، سازمان بهزیستی را به جهت طراحی بسته‌های هوشمندانه آموزشی، دینی و توانمندسازی مربیان، وزارت جهاد کشاورزی از حیث ایجاد آموزش‌های مجازی، استقرار اتاق فکر و نهادسازی فرهنگی با هدف توسعه فرهنگ اقامه نماز و وزارت نیرو را از حیث استقرار اتاق فکر و نهادسازی فرهنگی با هدف توسعه فرهنگ نماز شایسته تقدیر می‌داند.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا