یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از پذیرش ۱۶۰ اثر در جشنواره و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی این استان خبر داد.
http://yaftenews.ir/images/stories/portre/amanolahi%20baharvand.jpgبه گزارش پایگاه خبری یافته، "ماشاالله بهاروند" ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان در سخنانی با اشاره به برگزاری جشنواره و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در خرم‌آباد اظهار داشت: این جشنواره و نمایشگاه به‌عنوان کار اول لرستان در این حوزه محسوب می‌شود.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی بیشتر مردم با وضعیت دوخت و لباس، طراحی و لباس اقوام عنوان کرد و افزود: این تجربه اول استان در راستای ساماندهی مد و لباس است.
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان اضافه کرد: بنیاد ملی مد و لباس ‌زیرنظر امور هنری و وزارت ارشاد تأسیس‌شده و در این نمایشگاه‌ها از تمام فعالین حوزه حجاب و  عفاف تقدیر به عمل خواهد آمد.
بهاروند ادامه داد: در حال حاضر بین هفت‌تا هشت استان در حال برگزاری این نمایشگاه هستند اما تاکنون هیچ استانی به‌اندازه استان لرستان اثر نداشته است.
وی بیان داشت: از بین ۳۳۰ اثر این نمایشگاه ۱۶۰ اثر توسط اساتید برگزیده‌شده و این امر یک رکورد است.
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان همچنین آشنایی با برخی فعالین حوزه دوخت و لباس را از اهداف دیگر این نمایشگاه و جشنواره عنوان کرد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا