یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مجموعه غریبه‌ای زیر درخت نارنج نوشته کرم‌رضا تاج‌مهر اولین اثر شایسته تحسین شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره جایزه مهرگان ادب و یازدهمین دوره جایزه مهرگان علم در حوزه محیط زیست که عصر جمعه 13 اسفندماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد، آثار برگزیده و شایسته تقدیر معرفی شدند.
در این بخش مجموعه داستان «غریبه‌ای زیر درخت نارنج» نوشته کرم‌رضا تاج‌مهر از نشر «ثالث» به عنوان اولین مجموعه داستان تحسین شده،‌ معرفی گردید.
تاج‌مهر که متولد 21 اردیبهشت سال 56 است، از داستان‌نویسان و طنزپردازان شناخته شده مطبوعات استان می‌باشد.
تاج‌مهر، در حالی «غریبه‌ای زیر درخت نارنج» را در سال 1393 منتشر کرد که این اثر شش سال منتظر دریافت مجوز نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
«غریبه‌ای زیر درخت نارنج» شامل 11 داستان کوتاه با موضوعات مختلف اجتماعی می‌باشد که توسط نشر ثالث منتشر گردیده است.
وی در دوره‌ی چهاردهم جایزه «مهرگان ادب» نیز موفق شده بود با مجموعه داستان "سمفونی قورباغه‌ها"‌ جایزه " بهترین داستان کوتاه" را کسب کند.

برگزیدگان بخش‌های مختلف جایزه مهرگان ادب:
در بخش رمان کتاب «چیدن باد» نوشته محمدقاسم زاده از نشر «قطره» به عنوان اثر برگزیده لوح و تندیس جایزه مهرگان ادب را دریافت کرد و در بخش رمان کتاب «کافور پوش» نوشته عالیه عطایی از نشر «ققنوس» به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی شد.
رمان «پایان خوش ناتمام» نوشته کاوه میرعباسی از نشر «ثالث» نیز دیگر اثر شایسته تقدیر در بخش رمان معرفی شد.
در بخش مجموعه داستان کوتاه این جایزه مجموعه داستان «سرطان جن» نوشته رامبد خانلری از نشر «آگه» به عنوان برگزیده، لوح و تندیس این بخش را به خود اختصاص داد.
مجموعه داستان «غریبه‌ای زیر درخت نارنج» نوشته کرم رضا تاج مهر از نشر «ثالث» به عنوان اولین مجموعه داستان تحسین شده،‌ مجموعه داستان «پل‌ها» نوشته احمد عبدالفتحی از نشر «چرخ» به عنوان دومین اثر تحسین شده و همچنین مجموعه داستان‌های «دوربرگردان» نوشته میثم کیانی از نشر «زاوش» و مجموعه داستان «عکس‌های دسته‌جمعی» نوشته حمید امجد از نشر «نیلا» آثار شایسته تقدیر این دوره از جایزه مهرگان ادب را به خود اختصاص دادند.
جایزه مهرگان علم در حوزه محیط‌زیست در دوره یازدهمین نیز به سید آهنگ کوثر اهدا شد.
شایان ذکر است در این بخش همچنین از مدرسه طبیعت کابین گنج مشهد به مدیریت سیمین کاظمی،‌ کانون آشنایی حیات وحش با مدیریت دنا ضیایی، کانون سبز فارس با مدیریت بهمن ایزدی،‌ کانون خزنده شناسان فارس با مدیریت هانیه غفاری با اهدای لوح،‌ تقدیر شد.

دیدگاه‌ها  

#1 امین ماسوری 1395-12-26 14:21
درود بر دوست گرامی و ارزشمندم آقای تاجمهر.

بهترین ها لایق بهترین هاست.

زنده باشید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا