یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير كل آموزش و پرورش لرستان اعلام كرد‌: كتاب‌هاي درسي دوره‌هاي اول و دوم مقطع متوسطه از 16 شهريور‌ماه هم‌زمان با سراسر كشور از طريق كتاب‌فروشي‌هاي شهرستان‌ها و مناطق توزيع خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، "سيدحجت‌الله كلانتري" تاكيد كرد: كتاب‌فروشي‌ها موظف هستند مطابق بخش‌نامه ارسالي قيمت پشت جلد را در معرض ديد اولياء دانش‌آموزان قرار دهند و بر اساس آن بهاي كتاب را دريافت نمايند.

وي تصريح كرد: كتاب‌فروشي‌ها نبايد به بهانه فروش كتاب درسي ساير اقلام و لوازم‌التحرير را جهت خريد به دانش‌آموزان تحميل كنند‌.

كلانتري افزود: كتاب‌هاي درسي ساير دوره‌هاي تحصيلي ابتدايي و پيش‌دانشگاهي‌، فني حرفه‌اي و كاردانش بر اساس برنامه زمان‌بندي كه از قبل به ادارات تابعه اعلام شده است؛ از ابتداي خرداد‌ماه به تدريج در اختيار مسوولان كتب درسي شهرستان‌ها و مناطق قرار گرفته‌اند تا هم‌زمان با سراسر كشور از 16 شهريور در اختيار دانش‌آموزان قرار گيرند.

مدير كل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اين مطلب كه محتواي كتاب‌هاي درسي پايه سوم ابتدايي و اول دوره اول متوسطه (كلاس هفتم‌) به طور كلي تغيير كرده‌اند گفت: تا قبل از بازگشايي مدارس اين كتب در اختيار دانش‌آموزان قرار مي‌گيرند‌.

وي افزود: تا امروز 95 درصد دانش‌آموزان لرستاني در مدراس ثبت نام كرده‌اند كه در دوره ابتدايي 160 هزار و  736 نفر و در پايه‌هاي اول و سوم دوره اول متوسطه يا كلاس هفتم و نهم 44 هزار و  933 دانش‌آموز و دوره دوم متوسطه و پيش دانشگاهي 65 هزار و 643 دانش‌آموز و در رشته‌هاي فني حرفه‌اي و كاردانش 14 هزار و 366 دانش‌آموز در سامانه سناد ثبت نام كرده‌اند و بقيه دانش‌آموزان نيز تا مهر‌ماه به تعداد ثبت نام كنندگان اضافه خواهند شد‌.

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا