یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان از برپایی سه کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای، سواد بصری و صفحه‌آرایی در مطبوعات در پایان هفته جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "کیانوش رستمی" در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه سواد رسانه‌ای و سواد بصری از مفاهیم مهم در حوزه رسانه‌ها به شمار می‌آیند، اظهار کرد: در همین راستا خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان در جهت ارتقای سطح علمی و دانش رسانه‌ای اعضای خود که از اولویت‌های مهم این خانه به شمار می‌آید، اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزش سواد رسانه‌ای، سواد بصری و صفحه‌آرایی در مطبوعات کرده است.
وی افزود: این کارگاه‌ها با حضور محمود مختاریان از اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی تهران و از مدرسان مرکز مطالعات رسانه برگزار می‌شود.
رستمی با اشاره به اینکه کارگاه‌ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 11 و 12 اسفندماه جاری در تالار بهمن مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار می‌شود، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کارگاه سواد رسانه‌ای روز چهارشنبه 11 اسفند از ساعت 14 تا 18 عصر و کارگاه آموزشی سواد بصری نیز روز پنجشنبه 12 اسفند از ساعت 8 تا 12 ظهر برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: کارگاه آموزشی صفحه‌آرایی در مطبوعات نیز عصر پنجشنبه از ساعت 14 تا 18 در تالار بهمن دایر می‌شود.
مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان با تاکید بر اینکه شرکت در این کارگاه‌ها برای اعضای خانه مطبوعات رایگان است، بیان کرد: در پایان برای شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها گواهی پایان دوره صادر می‎شود.
وی در پایان با دعوت از اصحاب رسانه استان برای شرکت در این کارگاه‌ها اظهار داشت: برگزاری این کارگاه‌ها فرصت مناسبی است تا فعالان رسانه‌ای استان با مبانی نوین علم ارتباطات در حوزه رسانه آشنا شوند، بنابراین از تمامی خبرنگاران، مدیران مسئول، سردبیران و طراحان نشریات استان دعوت می‌شود در این کارگاه‌ها شرکت و از مباحث ارائه شده در آن برای بهبود سطح کیفی رسانه‌های خود استفاده کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1395-12-10 18:47
بیشتر جنبه تبلیغاتی برای انتخابات هئیت مدیره خانه مطبوعات است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا