یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس انجمن موسیقی لرستان گفت: دهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با محوریت منظومه‌خوانی تیرماه 1396 در کرمان برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "امین عباسیان" گفت: دهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با محوریت منظومه‌خوانی از تاریخ سه‌شنبه 6 تیر تا جمعه 9 تیرماه 1396 در کرمان برگزار خواهد شد.
عباسیان عنوان نمود: این جشنواره با هدف حفظ و انتقال ویژگی‌های آیینی موسیقی نواحی ایران و پاسداری از نغمات قدیمی و مواریث معنوی و سجایای نهفته در این گونه از موسیقی در دو بخش راویان اصالت (رقابتی) و اجرای پیشکسوتان (غیررقابتی) برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: پیشکسوتان موسیقی نواحی ایران در بخش غیررقابتی توسط ستاد جشنواره انتخاب و دعوت می‌شوند. اما در بخش رقابتی لازم است شخص منظومه خوانِ متقاضیِ شرکت در جشنواره نوازنده بوده یا نوازنده به همراه داشته باشد و نمونه اجرای تصویری آن باید بر روی لوح فشرده با حداکثر زمان 20 دقیقه بدون میکس به همراه فرم درخواست شرکت در جشنواره و متن اشعار با ترجمه به آدرس کرمان، چهارراه طهماسب‌آباد، مجتمع فرهنگی هنری کرمان، طبقه اول دفتر انجمن موسیقی کرمان کد پستی 761267559 ارسال شود.
عباسیان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 31 اردی‌بهشت 1396 است، گفت: اسامی گروه‌های برگزیده از طریق پایگاه رسمی جشنواره (www.music.farhang.gov.ir) اعلام خواهد شد و به گروه‌ها و اشخاص برگزیده جوایز نفیسی از جمله یک سکه تمام بهار آزادی به شخص منظومه‌خوان و به نوازنده همراه نیم سکه بهار آزادی اعطا خواهد شد.
لازم به ذکر است کمک‌هزینه‌ی مربوط به ایاب و ذهاب بین برون‌شهری بر اساس نرخ رسمی کرایه اتوبوس یا قطار پرداخت می‌شود و نیز هزینه اقامت، پذیرایی و ایاب و ذهاب درون‌شهری راه‌یافتگان به مرحله نهایی جشنواره به عهده ستاد جشنواره است.



 خبر: فاطمه یاراحمدی

دیدگاه‌ها  

#1 محمد غفاری 1396-02-28 10:19
سلام
فرم درخواست شرکت در فراخوان را میخواستم خواستم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا