یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير كل آموزش  و پروش لرستان و رئيس ستاد پروژ‌ه مهر اين استان گفت: رعايت عدالت در مهندسي نيروي انساني از اولويت‌هاي اصلي اين اداره كل است.

به گزارش اداره روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، "سيد حجت‌الله كلانتري" در جلسه ستاد پروژه مهر كه با حضور كارشناس ارزيابي وزارت آموزش و پرورش تشكيل گرديد، اظهار داشت: آموزش و پرورش استان برنامه‌ريزي مناسبي براي شروع سال تحصيلي در زمينه ايجاد شور و نشاط بين دانش‌آموزان نموده است.

وي با اشاره به اين كه در سازمان‌دهي نيروي انساني عدالت مبناي عمل قرار گرفته است افزود: با تشكيل كميته ساماندهي نيروي انساني با مسئوليت معاونت پژوهش و برنامه‌ريزي، كار نقل و انتقالات فرهنگيان به صورت سيستمي و در فضايي كه شائبه تبعيضي وجود نداشته باشد صورت گرفته است.

مدير كل و رئيس ستاد پروژ مهر آموزش و پرورش لرستان با بيان اين كه در راستاي فعاليت‌هاي انجام گرفته با موضوعيت تحول بنيادين در آموزش وپرورش 5 كميته در استان تشكيل شده است‌، تصريح كرد: اين كميته‌ها به صورت رسمي هفته‌اي يك بار طي جلساتي با حضور كليه اعضاء به بررسي مصوبات از جمله آماده‌سازي مدارس و فضاسازي محيطي براي شروع سال تحصيلي مي‌پردازند.

در اين جلسه، صالح‌آبادي كارشناس ارزيابي وزارت آموزش و پرورش ضمن قدرداني از فعاليت‌هاي انجام گرفته در استان لرستان اظهار داشت: تمهيدات خوبي در خصوص بازگشايي مدارس به عمل آمده است كه شروع سال تحصيلي خاطره خوشي را در اذهان دانش‌آموزان تداعي كند.

وي در توضيح عملكرد مطلوب آموزش و پرورش لرستان گفت‌: نمونه بارز رويكرد مثبت آموزش و پرورش آمار محدود شكايات واصله به وزارت آموزش و پرورش است.

صالح‌آبادي در پايان موفقيت دانش‌آموزان لرستاني را در كنكور سراسري 92 به مدير كل و جامعه فرهنگيان استان لرستان تبريك گفت.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 بی پارتی 1392-06-11 11:41
بنده رو با 12 سال سابقه به روستای دور دست 80 کیلومتری خرم آباد فرستادند ولی زن آقای ... يكي از مسئولین دیگرآشناها رو به نزدیک ترین جای ممکن انداختن . به مولا علی راست میگم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا