یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هفته فرهنگ رضوی به همت این اداره امسال برای اولین بار در تمامی شهرستان‌های استان با برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام "‌علی اسماعیلیان" در سومین جلسه ستاد برگزاری برنامه‌های دهه کرامت با اشاره به برگزاری اولین هفته حجت الاسلام علي اسماعيليانفرهنگ رضوی گفت: این جلسه جهت ایجاد هماهنگی بخش‌های مختلف  و تشکیل کمیته‌های اجرایی اولین هفته فرهنگ رضوی در استان می‌باشد.

وی خاطر‌نشان کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت این برنامه در سطح کشور باید برنامه‌ای که در شأن ائمه اطهار باشد برگزار شود‌.

طی این جلسه مقرر شد تا رسیدن به دهه کرامت و نزدیک شدن به پنجمین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی و هشتمین جشنواره سراسری سراج خراسان جلسه‌های متعددی در استان و مطرح شدن در جلسات شورای فرهنگ عمومی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی تشکیل شود تا دستگاه‌ها و ادارات مختلف آمادگی لازم برای فعالیت ویژه مربوط به این دهه را کسب نمایند.

وی در ادامه از برپایی هفته فرهنگ رضوی در همه شهرستان و مرکز استان با برنامه‌های متنوع خبر داد.

بنابراین گزارش در این جلسه کمیته‌های مختلف به تفکیک وظایف بررسی و پس از بحث و تبادل نظر وظایف و پی‌گیری آنها به مسوولان کمیته‌ها ابلاغ شد‌.

از 15 تا 22 شهریورماه سال جاری هم‌زمان با هفته فرهنگ رضوی برنامه‌هاي متنوعي در استان برگزار مي‌شود.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا