یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان با اشاره به اهميت برگزاری بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در لرستان، گفت: مردم مومن و ولایی دیار لرستان آماده میزبانی و برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد مهم و ارزشمند در استان هستند.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "حبیب‌الله دهمرده" در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، افزود: استان حبيب دهمرده استاندار لرستانلرستان، 13 و 14 شهریورماه جاری میزبان برگزاری بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با حضور مقامات و شخصیت‌های دینی، فرهنگی و مذهبی داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به ولایتمداری و دیانت بالای مردم لرستان، اظهار کرد: به طور یقین مردم این دیار که همواره در عرصه‌های مختلف دفاع از ارزش‌های اصیل اسلام و انقلاب افتخارآفرین بوده اند، در برگزاری این اجلاس نیز افتخار دیگری را کسب خواهند کردند.

دکتر دهمرده با اشاره به اعتقادات مذهبی و دینی بالای مردم لرستان و اشتیاق وافر آنها برای برگزاری این اجلاس، تصریح کرد: بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در استان لرستان به نحوی برگزار خواهد شد که به عنوان نماد و الگوی دوره‌های آینده اجلاس، مورد توجه همگان قرار گیرد.

استاندار لرستان گفت: مردم لرستان در جریان فعالیت‌های دینی و اعتقادی همواره حضوری حماسه دارند که از آن جمله می‌توان به مراسم باشکوه استقبال و بدرقه کاروان ضریح مطهر امام حسین(ع) در سال گذشته اشاره کرد.

به گفته وی، برگزاری بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در لرستان نیز به عنوان برگ زرین دیگری از افتخارات مردم این استان، در تاریخ کشور ثبت خواهد شد.

دهمرده در ادامه به همراهی و همکاری موثر رسانه‌های استان با مدیران اجرایی در عرصه‌های مختلف، تاکید کرد: رسانه‌ها و مطبوعات استان در مدت باقی‌مانده به برگزاری این اجلاس به گونه‌ای عمل کنند که فضا برای برگزاری بهتر و اثرگذاری بهتر و بیش‌تر اجلاس به خوبی آماده شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه نقش مهم رسانه‌ها در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این اجلاس غیرقابل انکار است، تاکید کرد: انتظار داریم فعالیت رسانه‌های استان لرستان در این مدت به گونه‌ای باشد که شاهد ترویج و توسعه آموزه‌های ارزشمند دینی و مذهبی در سراسر این دیار باشیم.

دکتر دهمرده افزود: خوشبختانه تعداد مقالات ارسالی به این دوره از اجلاس در مقایسه با دوره های قبلی بی‌سابقه بوده و یک رکورد محسوب می‌شود که این هم از برکات اعتقادات و باورهای دینی خالصانه و ارزشی مردم این دیار است.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا