یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 رئیس کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر در لرستان گفت: سایت اطلاع‌رسانی دهه فجر در استان راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "اعظم روانشاد" ظهر امروز در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، به تشکیل 22 کمیته در راستای برنامه‌های دهه فجر در لرستان اشاره کرد و گفت: بدون شک، رسالت کمیته اطلاع‌رسانی از سایر کمیته‌ها سنگین‌تر است چراکه ما باید سخنگوی اقدامات انجام‌شده سایر کمیته‌ها باشیم.
وی با تأکید بر این‌که باید تلاش کرد تا اطلاع‌رسانی دقیق برنامه‌های دهه فجر چهره مناسبی از استان جلوه داده شود، افزود: به‌منظور اطلاع‌رسانی به‌موقع برنامه‌های دهه فجر کانال تلگرامی اطلاع‌رسانی را راه‌اندازی کرده‌ایم و سایت اطلاع‌رسانی دهه فجر لرستان نیز ظرف یکی دو روز آینده به‌صورت رسمی رونمایی خواهیم کرد.
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر در لرستان در ادامه به تشریح برنامه‌های این کمیته برای ایام پیش رو پرداخت و تصریح کرد: اعلام برنامه‌های دهه فجر در صداوسیما به‌صورت روزانه، برگزاری مسابقات پیامکی در شبکه افلاک، تجلیل از 5 روابط عمومی برتر ایام دهه فجر، تهیه نرم‌افزار سرودهای انقلابی، برگزاری کوه‌پیمایی ویژه خبرنگاران و روابط عمومی ادارات در روز 15 بهمن در بام خرم‌آباد، برگزاری همایش رسانه و انقلاب در روز دهم بهمن با حضور استاندار و ... از برنامه‌های شاخص کمیته اطلاع‌رسانی استان برای دهه فجر بشمار می‌روند.




برگزاری جشن‌های ویژه انقلاب در کلیه شهرستان‌های لرستان
مدیرکل حوزه استاندار هم در این جلسه از برگزاری جشن‌های ویژه انقلاب در کلیه شهرستان‌های لرستان خبر داد و گفت: در خرم‌آباد نیز جشن بزرگ انقلاب روز 21 بهمن در سالن ورزشگاه تختی برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند در آن حضور یابند.
"مسعود بهرام نژاد" تأکید کرد: جشن‌های دهه فجر امسال با رویکردی متفاوت نسبت به سال‌های قبل برگزار می‌شود.
مدیرکل حوزه استاندار لرستان همچنین بر استفاده از فضای مجازی در راستای اعلام دستاوردهای انقلاب به مردم تاکید نمود و عنوان کرد: با توجه به اینکه کانال تلگرامی کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر راه‌اندازی شده است، همه صاحب‌نظران و همچنین روابط عمومی‌های ادارات باید کمک کنند تا مطالب این کانال با سطح کیفی بالا و قابل قبولی در اختیار مخاطبین قرار بگیرد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا