یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: به دلیل مشکلات به وجود آمده در سامانه‌ی فروش اینترنتی بلیت‌هایجشنواره‌ی فیلم فجر، آغاز بلیط فروشی در استان‌ها از پنجشنبه هفتم بهمن‌ماه خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری یافته: "ماشاالله امان الهی بهاروند" با اعلام این خبر، گفت: بنا بر اعلام دبیرخانه‌ی جشنواره در تهران، اختلالات به وجود آمده در سایت فروش اینترنتیبلیت‌های جشنواره ی فیلم فجر که به دلیل ازدحام و استقبال فوق‌العاده علاقه‌مندان به وجود آمده بود، برطرف شده و بلیت‌های بخش استانی که قرار بود از امروز دوشنبه آغاز شود با تأخیر و از پنجشنبه هفتم بهمن‌ماه امکان‌پذیر خواهد بود.
وی افزود: فروش سری بلیت‌های جشنواره از ساعت ٨ صبح پنجشنبه هفتم بهمن‌ماه آغاز و رأس ساعت ١٢ روز یکشنبه دهم بهمن‌ماه خاتمه می‌یابد و از همین رو لازم است علاقه‌مندان در اسرع وقت نسبت به خرید بلیت‌های جشنواره اقدام نمایند. 
بهاروند در پایان تصریح کرد: خرید اینترنتی بلیت‌های سی و پنجمین جشنواره‌ی فیلم فجر از طریق سایت cinogram صورت می‌پذیرد و علاقه‌مندان باید طی زمان اعلام‌شده به سایت مذکور مراجعه نمایند.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا