یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان از نام‌گذاری مجتمع دانشگاه آزاد خرم‌آباد به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "یدالله ملکی" با اعلام این خبر گفت: مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد واقع در بلوار ولیعصر (عج) به نام حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و بنیان‌گذار دانشگاه آزاد اسلامی نام‌گذاری شد.
وی گفت: به‌پاس قدردانی از زحمات چند دهه‌ایی حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) این مبارز انقلاب و سیاست‌مدار سال‌های پس از آن و نیز قدرشناسی از درایت و ژرف‌اندیشی این اندیشمند و فقیه فرزانه در تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی که امروز به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری در جهان شناخته می‌شود مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد واقع در بلوار ولیعصر (عج) و نیز بلوار اصلی مجتمع دانشگاهی آیت‌الله کمالوند واحد خرم‌آباد به نام ایشان نام‌گذاری شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان افزود: همچنین مقرر شد سردیس حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) نیز برای نصب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد ساخته شود.
شایان ذکر است آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز یک‌شنبه، ۱۹ دی‌ماه در سن ۸۲ سالگی به‌دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.



دیدگاه‌ها  

#1 گونج لر 1395-11-03 17:58
یکی از دلایلی برمی گردد به قدر شناسی خرم آبادی ها نسبت به فعالیتهای دلسوزانه آن شخصیت بزرگ برای این شهر .
نقل قول کردن
#2 همشهری خرم ابادی 1395-11-04 00:01
واقعا هرچند هاشمی سیاست مدار بزرکی است و قطعا نام خیلی از اماکن در تهران و کرمان بنام ایشان خواهد شد بهتر بود به پاس قدر دانی از مرحوم حاج نبی مصطفی زاده برای اولین ساختمان ملکی در مرکز شهر به دانشگاه ازاد که الان میلیاردها تومان قیمت ان است این مجتمع بنام شهید توکل مصطفی زاذه نام گذاری می شد.
نقل قول کردن
#3 رضا 1395-11-04 07:55
مسئولین تصمیم خوبی گرفتند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا