یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرّم آباد گفت:برنامه‌های دهه فجر به‌صورت مردمی و با محوریت تمرکز اجرای برنامه در مساجد برگزار شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، آیت‌الله "سید احمد میرعمادی" امروز در نشست کمیته‌های برنامه‌ریزی دهه فجر که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، با قدرانی از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) گفت:مردم با بصیرت انقلاب اسلامی با حضور گسترده خود در مراسم یار دیرین امام و رهبری به دشمنان ثابت کردند که لحظه‌ای از اهداف و آرمانه‌ای انقلاب اسلامی فاصله نخواهند گرفت و هرگز از روحانیت جدا نخواهند شد.
امام‌جمعه خرم‌آباد مساجد به‌عنوان پایگاه‌های مردمی نقش چشمگیری در اجرا و شکل‌گیری برنامه‌های انقلابی داشته‌اند و همیشه در طول انقلاب و پس از آن مرکز نشر و گسترش معارف دینی و اهداف و آرمان‌های انقلاب بوده‌اند.
وی با اشاره به اینکه ایام اللّه دهه فجر فرصتی بی به دلیل برای بیان دستاوردها و آرمان‌های انقلاب به نسل جوان جامعه است افزود:در این برنامه‌ها باید برای حضور پرشور و گسترده مردمی برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرّم آباد توجه و تمرکز بر محتوای اجرای برنامه‌های دهه فجر را نیز از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های این دهه برشمرد و افزود:برنامه‌های دهه فجر باید منجر به بصیرت افزایی دینی و انقلابی در بین آحاد جامعه گردد.
آیت‌الله میرعمادی در پایان با اشاره به گستردگی فضاهای اطلاع‌رسانی در عصر حاضر گفت:امروز فضای مجازی و تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن بصیرت انقلابی در بین افراد جامعه به‌عنوان یک خطر محسوب می‌شود که باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها این فضا پیام‌های انقلابی به‌صورت منسجم و هدفمند در این فضاها اطلاع‌رسانی شود.


نتیجه تصویری برای ‪http://yaftenews.ir/میرعمادی‬‏

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا