یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس كل دادگستري استان لرستان از خانواده مرحوم الياسی‌زاده كه با عفو و اعلام گذشت از تعقيب پرونده محيط‌بان اداره كل محيط زيست استان لرستان صرف‌نظر نمودند، تقدير و تشكر كرد.

به گزارش روابط عمومي دادگستري لرستان، "جعفر بدري" در جلسه‌اي كه با ضور اعضاي خانواده مرحوم الياسي‌زاده برگزار شد، اظهار داشت: بخشش جزء صفات الهي است و خداوند خود بخشاينده است و صاحبان عفو و گذشت را هم دوست دارد‌.

وي با بيان اين كه انسان با گذشت، حقيقت الهي را درك مي‌كند؛ افزود: يكي از خصوصيات خداوند سبحان اين است كه خلق را مي‌آمرزد‌، ما هم اگر گناهكاري را كه به حقوق شخصي ما تجاوز كرده و در چنگال عدالت گرفتار شده است، عفو نموده و بر احساسات منفي مانند عصبانيت و تنفر غلبه نمائيم، فضليت را در جامعه گسترش داده‌ايم.

بدري تصريح كرد: وقتي كسي را مي‌بخشيد به خودتان نيكي مي‌كنيد و سلامتي خود را ارتقاء مي‌دهيد. عفو كردن خطا كار سستي و تسليم در برابر زورگوئي نيست بلكه نوعي انتقام ملايم است‌.

لازم به ذكر است كه در شهريورماه 1390 مامور محيط زيست لرستان هنگام انجام ماموريت در منطقه رازان بروجرد به دليل عدم رعايت موازين قانوني مربوط به استفاده از سلاح، جوان 24 ساله‌اي در مورد هدف قرار داد و در اثر اين حادثه فرد مذكور جان خود را از دست داد، اما با تلاش و پي‌گيري قضات و مسوولان محيط زيست، خانواده مقتول از تعقيب پرونده صرف‌نظر و به ترتيب پرونده اتهامي محيط‌بان اداره كل محيط زيست لرستان مختومه گرديد.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا