یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

كارشناس اداره امور سينمايي و سمعي و بصيري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان اظهار داشت: از بين 20 اثر ارسال شده به دبيرخانه جشنواره نماهنگ رضوي‌، 3 فيلمنامه "دست به دعا " نوشته "سعيد همتي‌وند" از خرم‌آباد‌، "‌حسرت زيارت‌" نوشته "فرهاد پاك‌نيا" از خرم‌آباد و "‌بازگشت‌" نوشته "م‍ژگان روشن‌زاده" از بروجرد پس از بازخواني هيات داوران پذيرفته شد‌.

غلامرضا نعمت پوربه گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، "سيدغلام‌رضا نعمت‌پور" افزود: مرتضي مختاري‌، غلام‌رضا دل‌افكار و منصور غلامي در بيانيه خود ابراز كرده‌اند فیلم‌نامه نطفه‌گاه جریان خلاقه فیلم‌سازی است. جریانی که در آن اندیشه انسان‌ها در گفت‌و‌گو با یک‌دیگر به مرز زایش می‌رسند و آنچه باقی می‌ماند محصولی است برای ثبت در تاریخ اندیشه و فرهنگ یک ملت. بنابراین فیلم‌نامه‌نویسان به عنوان عاملان اصلی حرکت یک فیلم در برابر فرهنگ مردم خود وظیفه‌ای بس سترگ بر عهده دارند.

وي افزود: پس از بررسي و مطالعه 20 طرح با موضوع "نماهنگ رضوي" ضمن ارج نهادن به تلاش‌های دوستان فیلم‌ساز و مسئولین برگزار‌کننده این جشنواره، 3 فيلم‌نامه عنوان شده را شايسته توليد دانست‌.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا