یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ثبت نام رشته‌هاي بدون آزمون و انتخاب رشته‌هاي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي تا روز يك‌شنبه 10 شهريور‌ماه تمديد شد.

دكتر ناصر اقبالي رييس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلاميبه گزارش روابط عمومی مرکز آزمون، رئيس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي با اعلام اين خبر، گفت: داوطلباني كه تا كنون نتوانسته‌اند در رشته‌هاي بدون آزمون ثبت نام كنند و يا موفق به انتخاب رشته‌هاي با آزمون اين دانشگاه نشده‌اند، فرصت دارند تا 10 شهريور‌ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمايند.

دكتر ناصر اقبالي تأكيد كرد: متقاضيان هر چه سريع‌تر نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند تا در روزهاي پاياني دچار استرس و نگراني نشوند.

رئيس مركز آزمون افزود: داوطلبان رشته‌هاي با آزمون مي‌توانند 20 رشته/محل، داوطلبان ادامه تحصيل در مقطع كارداني بدون آزمون يك رشته/محل و متقاضيان مقطع كارشناسي پيوسته 10 رشته/محل را مي‌توانند انتخاب و در سايت www.azmoon.org  ثبت نمايند.

مشاور رياست دانشگاه به داوطلباني كه در آزمون شركت كرده‌اند، توصيه كرد: از اين دسته از داوطلبان دعوت مي‌شود كه علاوه بر انتخاب در رشته‌هاي با آزمون، براي ثبت نام در بدون آزمون نيز اقدام كنند تا شانس ادامه تحصيل آنها بيش‌تر شود.

رئيس مركز آزمون در پايان توصيه كرد: داوطـلـبان مـي‌تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال يـا ابهـامـي بـه سـايت  www.azmoon.org و  www.pubr-azmoon.com      مراجعه كنند و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح كنند و يا به آدرس الكترونيكي این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ايميل خود را ارسال نمايند تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به آنها پاسخ گويند و همچنين تا پايان اين تاريخ كارشناسان ستاد تلفني نيز به صورت شبانه‌روزي در مركز حضور دارند و پاسخگوي سؤالات داوطلبان مي باشند.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا