یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برگزاری کنسرت رضا صادقی با استقبال کم‌نظیر مردم الیگودرز مواجه شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز و انجمن موسیقی، شامگاه پنج‌شنبه دوم دی‌ماه، کنسرت رضا صادقی در سالن دانشگاه آزاد الیگودرز در میان استقبال کم‌نظیر مردم در یک سانس برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز ضمن قدردانی از حضور مردم فرهنگ‌مدار الیگودرز گفت: بی‌گمان الیگودرز ظرفیت برگزاری برنامه‌های بزرگ فرهنگی را دارد و این در نتیجه نگاه مثبت و حمایت‌های ارزشمند تمام مسؤولین شهرستان می‌باشد.
حبیب جمشیدی از تمامی کسانی که در راستای برگزاری این کنسرت تلاش نموده و به هر نحو همکاری نمودند قدردانی نمود و ‌افزود: امیدواریم در آینده هم شاهد هنرنمایی دیگر هنرمندان بزرگ کشور در الیگودرز باشیم.
شایان ذکر است استقبال از کنسرت مذکور به گونه‌ای بود که سالن دو هزار نفری دانشگاه آزاد تکمیل شد و حتی عده‌ای ایستاده نظاره‌گر برنامه این هنرمند متعهد کشورمان بودند.
رضا صادقی هم در سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از مردم الیگودرز و مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز اگر ما اینجا هستیم و در امنیت زندگی می‌کنیم به خاطر ازخودگذشتگی شهدای عزیز و جانبازان و ایثارگران سرافراز است و امروز هم مدافعان حرم همه ما را مدیون ایثار و از خود گذشتگی خودشان کرده‌اند.


دیدگاه‌ها  

#1 الوندی 1395-10-02 23:34
احسنت.مردم شهرهای استان لرستان مردم متمدن و فرهنگ دوستی هستند متأسفانه ما امکانات نداریم.حتی مرکز استان یک سالن همایش استاندارد و بزرگ ندارد
نقل قول کردن
#2 لر لرد 1395-10-03 08:27
همه حرف خوب می زنند اما کی خوبه این وسط..
نقل قول کردن
#3 مقدم 1395-10-03 15:53
به نقل از لر لرد:
همه حرف خوب می زنند اما کی خوبه این وسط..

به نقل از لر لرد:
همه حرف خوب می زنند اما کی خوبه این وسط..

خواهشأ به اسم شهر و قومیت پیام نگذارید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا