یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز پس از گذشت سال‌ها از دوران دفاع هنوز هم رشادت رزمندگان لرستان زبانزد فرماندهان کشور است.
 به گزارش پایگاه خبری یافته، سردار "حبیب‌اله توکلی" در گردهمایی بزرگ 2 هزار رزمنده الیگودرزی 8 سال دفاع مقدس که به همت هیات رزمندگان اسلام این شهرستان برگزار شد به دلاوری‌های رزمندگان لرستان و الیگودرز در دوران دفاع مقدس اشاره نمود و افزود: مردم و به‌ویژه رزمندگان لرستان همواره پیش‌قراول دفاع از انقلاب و نظام بوده‌اند.
وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و تلاش تیم مذاکره‌کننده گفت: به‌رغم تمام تلاش‌ها و حسن نیت‌ها طرف مقابل بار دیگر ثابت کرد که قابل‌اعتماد نیست و امروز هم تعامل با غرب نه‌تنها منفعتی ندارد بلکه هیچ مشکلی از ما را رفع نخواهد کرد و باید به داشته‌ها و توانایی‌های خودمان تکیه نماییم.
سردار توکلی با اشاره به همایش پیاده‌روی اربعین گفت: این گردهمایی بی‌نظیر تجلی اقتدار شیعیان جهان را به نمایش گذاشت و باعث بهت و حیرت دنیا شد.
وی به چگونگی تشکیل هیات رزمندگان اسلام اشاره نمود و ضمن قدردانی از سردار مصطفی سلیمانی گفت: عضویت در این هیات توفیق الهی است و همه باید برای تقویت آن تلاش نمایند.
امام‌جمعه الیگودرز نیز به کوتاهی و خستگی برخی رزمندگان پس از جنگ اشاره نمود و افزود: امروز رزمندگان نباید ارتباط خود را قطع نمایند و بی‌شک در حال حاضر بیش از هر زمان کشور نیاز به تفکر بسیجی دارد.
حجت‌الاسلام ارزنده با اشاره به شعارهای بدون عمل برخی که در رابطه با ولایت‌پذیری و ذوب در ولایت سر داده می‌شود گفت: آگاهانه و با بصیرت و شناخت جایگاه ولایت و رهبری و همچنین پیروی از معظم له یک ضرورت انکارناپذیر است و همه ما با این رفتار می‌توانیم به عهد و پیمان خود با انقلاب و نظام وفا نماییم.
امام‌جمعه الیگودرز ضمن قدردانی از فرمانده سپاه الیگودرز و همچنین سرداران سلیمانی و همه کسانی که پیگیر تشکیل هیات رزمندگان بوده‌اند گفت: امروز همه رزمندگان و مسؤولین باید برای تقویت این هیات تلاش نمایند.
مسوول هیات رزمندگان اسلام استان لرستان هم طی سخنانی به فعالیت هیئت‌های رزمندگان در شهرهای لرستان اشاره نمود و افزود: الیگودرز ظرفیت‌های خوبی دارد و اگر به گذشته بازگردیم گردان ابوذر از جمله مجموعه‌های منظم و اثرگذار لشکر 57 حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در دوران دفاع مقدس بود و امروز هم نام سرداران بزرگ و شهدای بنام این شهرستان بر تارک لرستان و حتی کشور می‌درخشد.
️سردار علیشاهی به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با لزوم مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن اشاره نمود و افزود: هیات رزمندگان اسلام بر اساس تأکیدات حضرت آقا در راستای تحقق خواسته‌های ایشان تلاش خواهد نمود و در این کارزار فرهنگی با جدیت فعالیت می‌نماید.
وی فعالیت هیات رزمندگان را به معنی تعطیلی دیگر هیئت‌های مذهبی ندانست و گفت: خوشبختانه هیات رزمندگان الیگودرز اگر چه دیر اما خوب شروع کرده و برنامه‌های کشوری هم برای گام‌های نخست تدارک دیده است.
سردار مصطفی سلیمانی مسوول هیات رزمندگان الیگودرز هم در حاشیه این گردهمایی از تلاش اعضای این هیات در جهت برگزاری با شکوه اولین گردهمایی رزمندگان الیگودرز قدردانی نمود و افزود: در این مسیر از تمام کسانیکه دل در گرو فرهنگ ناب جهاد و شهادت دارند درخواست یاری و مساعدت داریم.
شایان ذکر است دومین گردهمایی هیات رزمندگان قرار است اسفندماه سال جاری در مشهد برگزار شود و در گردهمایی امروز مراحل ثبت‌نام متقاضیان حضور در گردهمایی مذکور انجام گرفت.

 

دیدگاه‌ها  

#1 میرزایی 1395-09-22 16:30
درود بر رزمندگان سپاه لرستان
نقل قول کردن
#2 شهروند 1395-09-22 17:57
ما تا به حال ندیدیم و نشنیدیم کسی از رزمندگان لرستان تعریف یا تمجید بکند یا در یک فیلم ندیدیم نقشی داشته باشند کلا در همه فیلم های تاریخی نقش لرستان را سانسور می کنند
نقل قول کردن
#3 ایمان 1395-09-22 17:59
جدیدا محرومیت و عقب ماندگی لرستان زبان زد همگان است .
نقل قول کردن
#4 حسینی 1396-07-23 10:37
دورود خداوند بر این غیور مردان
نقل قول کردن
#5 مجیدسرلک 1402-02-16 22:36
سلام‌خدابردلاور مردان‌خط شکن‌لشگر۵۷‌حضرت ‌ابوالفظل‌ع‌لرس تان‌ودوردبردلاو رمردشجاع‌ومقتدر سرداربهرام گودرزی
نقل قول کردن
#6 مجیدسرلک 1402-02-16 22:49
سلام‌خدابرمدافع ان‌دفاع‌مقدس‌وس لام‌بردلاورمردا ن‌لرتبارکه‌صداو سیماهم‌درپوشش‌خ بری‌ورسانه‌ای‌ا ین‌عزیزان‌درحق‌ شان‌اجحاف‌نمودو به‌فراموشی‌سپرد ه‌شدن‌هرنقطه‌در مرزموردهجوم‌وتک دشمن‌قرارمیگرفت ‌وتحت‌فشاردشمن‌ بودفورا‌به‌لشگر ۵۷‌لرستان‌فراخو ان‌میدادن‌بدونه ‌ادعاوتعارف‌جلو ی‌هجوم‌دشمن‌رام ردانه‌میگرفت واتش‌دشمن‌راخام وش‌میکردوالان‌د ررورایت‌فتح‌وبر نانه‌های‌دفاع‌م قدس‌هیچ نامی‌ازاین‌عزیز ان‌نیست‌هرچی‌گز ارش‌هست‌ازلشگره ای‌تهران‌واطراف ‌تهران‌هست‌بارج نگ‌بردوش این‌باغیرتان‌لر تبارباهمچون‌‌فر ماندهانی‌چون‌سر داربهرام‌گودرزی ‌وشهیدرسول نادری‌ودلاوران‌ عزیزازجدسادات‌‌ شهیدان‌مصطفی‌وج واددرخشیدن‌بافر ماندهی‌سردارعزی زفرمانده‌اسبق‌ل شگر۵۷‌حاج‌روح‌ا له‌نوری
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا