یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هشتمین همایش ملی سیره علوی، ۱۵ دی‌ماه امسال به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان و همکاری سایر دانشگاه‌های استان در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی هشتمین همایش ملی سیره علوی گفت: این همایش که قرار بود در تاریخ ۲۵ آذرماه برگزار شود با توجه به تصمیم کمیته علمی همایش مبنی بر در اختیار داشتن زمان لازم جهت داوری مقالات به تاریخ ۱۵ دی‌ماه امسال موکول شد.
امین جعفری با بیان این‌که تاکنون ۱۳۱ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه همایش ارسال شده است عنوان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش ملی سیره علوی به پایان رسیده است.
وی ادامه داد: بررسی مقالات ارسالی به این همایش، توسط ۳۰ داور در حال انجام است. جعفری با بیان این‌که همایش ملی سیره علوی در 14 محور با شعار اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد اظهار کرد: امسال با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته مجوز isc (پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) برای این همایش اخذ شده است.
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی هشتمین همایش ملی سیره علوی بیان داشت: برای برگزاری این همایش، هفت کمیته هماهنگی کادر اجرایی، تشریفات، پشتیبان و مالی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، فناوری و اطلاعات، امنیت و حراست و همچنین نظارت و ارزیابی تشکیل شده است.

همایش ملی سیره علوی در خرم‌آباد برگزار می شود

دیدگاه‌ها  

#1 خایدالو سیتی 1395-09-21 20:42
فقط حیدر امیر المومنین است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا