یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

"ابراهيم سحرخيز" معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش طي نامه‌اي از عملكرد آموزش و پرورش لرستان در حوزه آموزشي و بستر‌سازي مناسب براي موفقيت دانش‌آموزان در كنكور سراسري تقدير كرد‌.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، در اين تقديرنامه آمده است:

جناب آقاي "سيد حجت‌الله كلانتري" مدير كل محترم آموزش و پرورش استان لرستان

افتخارآفريني دانش‌آموزان متوسطه‌ي نظري آن استان در كنكور سراسري 1392 بار ديگر شايستگي‌، توانمندي و افق‌هاي عزت و افتخار همكاران انديشه‌ورز و خردمندان را به نمايش گذاشت و برگ زرين ديگري بر كارنامه‌ي افتخارات معاونت آموزش متوسطه‌ي وزارت آموزش و پرورش افزود و ثابت كرد كه تلاش و همت ايشان در كسب افتخارات بزرگ همواره ستودني است‌.

ضمن قدرداني و سپاس از تلاش‌، پشتكار و همت والاي همكاران عزيز‌، اين نتيجه‌ي فاخر را مرهون تلاش‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي مدون و موثر و نتيجه‌ي زحمات خستگي‌ناپذير همكاران فرهيخته‌اي چون شما دانسته و معتقديم كه آن‌چه امروز به آن دست يافته‌ايم جز در سايه‌ي انديشه‌، اخلاص و خردورزي شما كه نهال علم و ايمان را در مهد مدارس ميهن عزيزمان پرورده‌ايد به دست نيامده است‌.

لذا برخود فرض دانسته به مصداق حديث شريفه‌ي «من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق» از مساعي ارزشمند و همياري صميمانه شما در سال تحصيلي 92-1391 كه سبب حصول نتيجه‌ي در‌خور و شايسته و موجبات توفيق و ارتقاي جايگاه معاونت آموزش متوسطه گرديد، تقدير و تشكر نمايد‌.

اميد است، در سالي كه مزين به نام حماسه‌ي سياسي و حماسه‌ي اقتصادي است با تكيه بر عنايات و الطاف الهي و در ظل توجهات حضرت ولي‌عصر‌(عج)‌، همواره در پرتو رهنمودهاي گران‌قدر مقام معظم رهبري‌(مدظله العالي‌) در تحقق اهداف مقدس جمهوري اسلامي ايران و در جهت خدمت به نظام تعليم و تربيت اسلامي‌، همواره موفق و پيروز باشيد.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا