یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري لرستان بر لزوم توجه به فعالیت‌های صنفي و مطالبات دانشجويان تأكيد کرد.
http://yaftenews.ir/images/stories/portre/portre92/saeed%20shahrokhi1.jpgبه گزارش پایگاه خبری یافته، سيد "سعيد شاهرخي" در جلسه كميسيون دانشجويي استان كه به مناسبت فرا رسيدن شانزدهم آذرماه روز دانشجو در استانداری لرستان برگزار شد توجه به فعالیت‌های صنفي و مطالبات دانشجويان را امري لازم و ضروري ذكر نمود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي در اين جلسه كه با حضور رؤساي دانشگاه‌های استان برگزار شد در سخناني با تسليت ايام 28 صفر سالروز وفات پيامبر اكرم (ص) از تلاش‌های بی‌وقفه مسئولان دانشگاه‌ها و خدمات ارائه شده آنان به دانشجويان تقدیر کرد و اظهار داشت؛ كار در محيط دانشجويي و دانشگاه‌ها ويژگي خاص خود را دارد و بسيار ظريف و تأثیرگذار است و هر تلاش و کوششی كه در اين حوزه صورت می‌پذیرد در آينده به‌صورت تصاعدي تأثيرات خود را در جامعه نمايان می‌نماید.
شاهرخي در بخش ديگر از سخنان خود به 16 آذر روز دانشجو اشاره نمود و مهم‌ترین ويژگي اين روز را استکبارستیزی و استقلال‌طلبی دانشجويان دانست و گفت: دانشجويان در زمان طاغوت و باوجود خفقان سياسي با شجاعت، شهامت و جسارت خاص در مقابل استكبار برخاستند و از مداخله استكبار و بيگانگان در امور كشور جلوگيري نمودند و با اهداي خون خود اين روز را به‌عنوان نماد و سنبل استکبارستیزی در تاريخ اين مرزوبوم جاودانه ساختند.
 وي افزود؛ امروز ما مسئولان وظيفه داريم كه به استكبار ستيزي به‌عنوان يك اصل كه منطبق بر موازین نظام جمهوري اسلامي، مقام معظم رهبري (مدظله) و مردم است توجه بيشتري داشته باشيم و در تبلیغات محيطي كه در دانشگاه‌ها صورت می‌پذیرد اين اصل پررنگ‌تر جلوه‌گر گردد.
شاهرخی از مسئولان دانشگاه‌های استان خواست تا مسائل و مشکلات دانشجويان را با نگرش ويژه موردبررسی قرار دهند چرا كه دانشجو و دانشگاه داراي ویژگی‌های خاص و اهميت فوق‌العاده‌ای براي جامعه است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري لرستان از هیئت‌های نظارت در دانشگاه‌های استان خواست تا همكاري و همراهي لازم در خصوص برگزاري مراسم 16 آذر را با دانشجويان داشته باشند تا اين مراسم با شورونشاط دانشجويي و با حضور همه نهادها، تشکل‌ها گروه‌های سياسي دانشجويي رسمي و مجوز دار برگزار و به‌عنوان نمادي براي همبستگي و اتحاد دانشجويان معرفي گردد.
شاهرخي در ادامه سخنان خود برگزاري جلسات پرسش و پاسخ دانشجويي با حضور چهره‌های ملي و استاني تقدير از دانشجويان برتر در رشته‌های مختلف و اجراي برنامه‌های فرهنگي، هنري و اجتماعي متنوع را از جمله برنامه‌های قابل‌اجرا در روز دانشجو در دانشگاه‌های استان ذكر نمود.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1395-09-07 20:15
آخرین سخنرانی ایشان در لرستان بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا