یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خانواده خبرنگار لرستانی هزینه‌های "شب شام" مراسم ختم مادرش را به صندوق ایتام بروجرد و انجمن سرطان مهیار اختصاص دادند.
فرهاد داودوندی از همکاران پایگاه خبری یافته خطاب به شهروندان، با اشاره به این که اگر مادرتان در قید حیات است خداوند عمر با عزت و سلامتی کامل نصیب شان کند و اگر خدای‌ناکرده دست مادرتان از دنیا کوتاه شده، حضرت فاطمه زهرا (س) شفیع آنان در پیشگاه الهی باشد، افزود: بنا به پیشنهاد مرحوم مادرم "فاطمه بهرنگ" تمامی هزینه‌های " شب شام" آن مرحوم صرف کارهای عام‌المنفعه خواهد شد.
وی ادامه داد: بنابراین تمامی هزینه‌ایی که قرار بود برای " شب شام" هزینه شود، بطور مساوی به صندوق ایتام بروجرد و انجمن سرطان مهیار بروجرد اختصاص یافت.
همکار رسانه‌ای یافته اظهار داشت: شهر ما در بسیاری از زمینه‌ها دچار کمبود است و با توجه به اینکه خود مردم هم باید پای‌کار بیایند تا شهرمان را بسازیم، لذا جلوگیری از ریخت‌وپاش‌های غیرضروری و صرف این هزینه‌ها برای کارهای عام‌المنفعه می‌تواند مصداق ضرب‌المثل " اندک‌اندک جمع گردد وانگهی دریا شود" باشد و هزینه‌هایی به‌مانند " شب شام" اگر در سطح شهر به "گروه‌های مردم‌نهاد" داده شود، می‌تواند مشکلات بسیاری را که شاید به چشم ما نیاید را حل کند.
مدیر سایت فرهاد 90 ادامه داد: امیدواریم بزرگان شهر به‌صورت جدی در این‌گونه زمینه‌ها قدم پیش بگذارند و با کمک همه مردم عزیز شهرمان از ریخت‌وپاش‌های غیرضروری جلوگیری به عمل بیاورند و با صرف درست هزینه‌ها رشد شهرمان را رقم بزنند.
وی بیان کرد: فقط کافی است بخواهیم و از همین فردا برای صرف "هزینه‌های غیرضروری" مراسم‌های تشییع و ترحیم بستگانمان، فقط حرف نزنیم، بلکه در صحنه عمل پا پیش گذاشته و رسم و رسوم شاید غلط و دست‌وپا گیر را برای همیشه کنار بگذاریم.
وی تأکید کرد برای رسیدن به این هدف فقط کافی است از همین لحظه از خودمان شروع کنیم.
شایان‌ذکر است حاجیه‌خانم " فاطمه بهرنگ" مادر فرهاد داودوندی خبرنگار لرستانی و همکار ما در پایگاه خبری یافته روز جمعه 5 آذرماه دارفانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت.
شورای نویسندگان پایگاه خبری یافته این مصیبت را خدمت خانواده محترم داودوندی تسلیت گفته و برایشان صبر و برای درگذشته رحمت بی‌کران الهی را آرزو دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 محمد میرزایی 1395-09-07 11:14
اول از عرض تسلیت به آقای داودوندی خبرنگار محترم دوم امیدواریم این حرکت ها الگو باشه برای بسیاری از عزیزان داغدار
نقل قول کردن
#2 مهدی 1395-09-07 12:08
خداوند روحش راشادوبازماندگا ن ان مرحوم را عاقبت بخیر کند،چه خوب می شد اگر رسم بنر زدن رو می تونستیم به همین صورت تغیر بدیم چون واقعا اسراف بزرگی است.
نقل قول کردن
#3 نعمت اله دالوند 1395-09-07 12:31
بارک الله
بر خبر نگار فهیم. خداوند مادرتان را با فاطمه زهرا محشور گرداند
نقل قول کردن
#4 اسماعیل طولابی - دبیرهیأت والی 1395-09-07 13:08
جناب آقای داودوندی
با نهایت تأسف و تأثر مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده محترم و معززتان تسلیت عرض مینمایم . برای آن مادر با فضیلت طلب مغفرت و برای بازماندگان صبرو شکیبایی از خداوند منان مسئلت دارم.اسماعیل طولابی- دبیرهیأت والیبال استان لرستان
نقل قول کردن
#5 امیر رضاپناه 1395-09-07 16:32
سلام
به خانواده این مرحومه تسلیت عرض می کنم.
نقل قول کردن
#6 حمید ت 1395-09-07 17:29
غم از دست دادن مادر غم بزرگیست .ضمن تسلیت به آقای داودوندی .از خداوند متعال برای آن مرحومه طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر،بردباری از خداوند منان مسئلت داریم.....
نقل قول کردن
#7 ضد لر 1395-09-08 11:33
تمام روسوم به قبرستان فرستادند خود باخته و بدبخت از لرها من ندیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا