یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی اظهار داشت: مدیریت، ساماندهی و نظارت بر کتابخانه‌های باز شهر خرم‌آباد به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری واگذار شده و از این پس این سازمان عهده‌دار مدیریت و شارژ این کتابخانه‌ها خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "مسعود ارمغان" اظهار داشت: مدیریت، ساماندهی و نظارت بر کتابخانه‌های باز شهر خرم‌آباد به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری واگذار شده و از این پس این سازمان عهده‌دار مدیریت و شارژ این کتابخانه‌ها خواهد بود.
وی افزود: کتابخانه‌های باز شهری از ابتکارات شهرداری خرم‌آباد بوده است که برای اولین بار در کشور ایجادشده و خوشبختانه با استقبال خوبی هم از طرف شهروندان خرم‌آبادی و هم از سوی سایر شهرهای فرهنگ دوست کشور قرار گرفته است.
ارمغان با بیان اینکه از مردم تقاضا داریم به‌طور مستقیم کتاب‌های خود را درون قفسه‌ها نگذارند، تصریح کرد: بخشی قابل‌توجهی از کتابخانه‌های موجود در قفسه این کتابخانه‌ها را همشهریان عزیز تأمین می‌کنند، بنابراین این سازمان آماده دریافت کتاب‌های اهدایی مردم می‌باشد تا در زمان‌های مناسب و توزیع متعادل کتاب در کتابخانه‌های آزاد شهر، نسبت به به‌روزرسانی و شارژ مداوم آن‌ها توسط این سازمان اقدام شود.
مدیر عامل سازمان فرهنگی افزود: وجود این کتابخانه‌ها قطعاً در توسعه فرهنگی شهر تأثیرگذار است بنابراین همه ما بایستی در تداوم و توسعه این فرصت‌های فرهنگی تلاش کنیم.
ارمغان خاطرنشان کرد: اقدامات شهرداری برای ترویج و توسعه کتاب و کتاب‌خوانی به کتابخانه‌های آزاد ختم نمی‌شود و هم‌اکنون دو طرح دیگر شامل «کافه کتاب» و «اتوبوک» نیز توسط سازمان فرهنگی تهیه‌شده و برای اجرا تقدیم شهرداری خرم‌آباد خواهد شد که امیدواریم این طرح‌ها هم مورد حمایت مسوولین قرار بگیرد.


 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا