یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر آموزش و پرورش الیگودرز گفت: در سفر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به الیگودرز تاسیس درمانگاه فرهنگیان این شهرستان قطعی شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "فیروز ذلقی" با اشاره به سفر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به این شهرستان گفت: این سفر به دعوت دکتر خدا بخشی نماینده مردم الیگودرز صورت گرفت و نتایج ثمربخشی نیز نصیب شهرستان شد.
وی افزود: در سفر گودرز کریمی‌فر، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به شهرستان الیگودرز فرهنگیان فرصتی پیدا نمودند تا مشکلات خود را با مدیر ارشد حوزه آموزش و پرورش استان در میان بگذارند، به گونه‌ای ‌که به همراه نماینده مردم الیگودرز با حضور در برخی مراکز آموزشی شهرستان خواسته‌های مراکز را مورد بررسی قرار داده و کمک‌هایی نیز به آن‌ها صورت گرفت.
ذلقی به کمک‌های نقدی، تأمین تجهیزات، انجام تعمیرات، هوشمند سازی و کمک سرانه به تعدادی مراکز آموزشی اشاره نمود و افزود: در این برنامه سفری همچنین با هدایایی از تلاش‌های کادر آموزشی مدارس مورد بازدید قدردانی شد و در آموزشگاه شهداء نیز هدایایی به تمامی دانش آموزان داده شد.
 وی به واگذاری یک دستگاه خودرو پراید به آموزش‌وپرورش الیگودرز در این سفر اشاره نمود و افزود: تأسیس درمانگاه فرهنگیان یکی از مطالبات دیرینه این قشر هست که با پیگیری‌های خدا بخشی نماینده الیگودرز محقق شد و پس از تصویب و انجام مراحل مقدماتی در وزارت بهداشت و درمان در این سفر قطعی شد و برای آن برنامه‌ریزی صورت گرفت.
مدیر آموزش‌وپرورش الیگودرز گفت: امروز همچنین مکان مدرسه حکیم نظامی برای تأسیس درمانگاه به‌صورت موقت اختصاص یافت و مبلغ 300 میلیون ریال نیز اعتبار اولیه جهت آماده‌سازی این مکان تصویب شد و به‌زودی با انجام مراحل مقدماتی فرهنگیان الیگودرز هم صاحب درمانگاه خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه این مکان موقتی و تنها جهت شروع فعالیت می‌باشد افزود: برای درمانگاه فرهنگیان مکان مناسبی هدف‌گذاری و در آینده عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا