یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پنجاه و هفتمین مدرسه یک خَیِر به لرستان اهداء شد.
عضو جامعه شش هزار و 500 نفری خیرین مدرسه‌ساز کشور، پنجاه و هفتمین پروژه آموزشی خود را به‌پاس خدمات شایسته رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور دکتر محمدرضا حافظی به نام وی نام‌گذاری کرده و به دانش آموزان لرستانی اهداء کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "عباس مصلی‌نژاد" در آیین بهره‌برداری از پنجاه و هفتمین پروژه آموزشی خود گفت: باید در همه شهرها فضاهایی فراهم شود تا دانش آموزان بتوانند با آرامش ادامه تحصیل دهند.
وی اضافه کرد: امروز استعدادهای زیادی در کشور وجود دارد که باید آن‌ها را حفظ کنیم و با ایجاد شرایط و فضاهای مناسب آن‌ها را در راستای توسعه و پیشرفت کشور شکوفا کنیم
مصلی‌نژاد تأکید کرد: بیش از پنج میلیون دانشجو در کشور مشغول به تحصیل است که از نظر سنی دومین هرم سنی جوان را در جهان داریم و این می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای کشورمان باشد چراکه می‌تواند شرایط لازم برای ایجاد شغل این افراد فراهم کرد تا بعد از تحصیل مشغول به کار شوند و از نیرو و ظرفیت آنان برای رشد و بالندگی کشور استفاده شود.
مصلی‌نژاد در ادامه قدرت واقعی را در علم و دانش عنوان کرد و اظهار داشت: هر کشوری که بتواند در مسیر علم، دانش و معرفت گام بردارد و کمتر از مسیر تقلید و تجربه استفاده کند آینده بهتری را خواهد داشت. وی ادامه داد: فرصت این زندگانی محدود است و ما نمی‌توانیم هر چیزی را تجربه کنیم بلکه باید خود علم آفرین و اندیشه‌ساز باشیم.
وی در پایان تأکید کرد: هدف خیرین از ساخت مدارس در سراسر کشور این است که دانش‌آموزانی تربیت شوند که در آینده هرکدام بتوانند نقش مؤثری داشته باشند و بتوانند به هم نوعان خود کمک کنند.

خبر: علی قربانی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا