یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس انجمن موسیقی لرستان از برگزاری کنسرت همایون شجریان در خرم‌آباد خبر داد.
"امین عباسیان" در گفتگو با پایگاه خبری یافته گفت: روزهای ۲۴ و ۲۵ آذرماه خرم‌آباد میزبان کنسرت  "هوای گریه" همایون شجریان است.
وی در ادامه به برخی فعالیت‌های انجمن طی ماه‌های آینده اشاره کرد و گفت: در نظر داریم که یک روز بعد از اربعین حسینی در مراسمی از هنرمندان و خوانندگانی که طی این ایام در دسته جات عزاداری و هیات های مذهبی مشغول اجرای برنامه‌های مذهبی بودند تجلیل کنیم.
عباسیان با اشاره به برگزاری مراسم «روز موسیقی» گفت: به حرمت ایام محرم و صفر تصمیم گرفتیم این ویژه برنامه را بعد از محرم و صفر برپا کنیم.
وی افزود: برگزاری کنسرت با هنرمندی استاد ایرج رحمانپور و گروه هایی چون «آساره»، «هانای» و «نوای سیمره» از جمله برنامه‌های دیگری است که در ماه‌های آینده برگزار خواهیم کرد.
 
بیوگرافی همایون شجریان
همایون فرزند محمدرضا شجریان متولد ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران است. وی خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی و نوازندهٔ تنبک و کمانچه است.
همایون از سن ده‌سالگی به همراه خواهرانش نزد پدر آواز را شروع کرد و در دوران بلوغ روزانه تکنیک آواز و صداسازی را به صورت فشرده فراگرفت. در همان زمان به هنرستان موسیقی رفت و کمانچه را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرد و در خارج از هنرستان به ادامهٔ فراگیری آن نزد اردشیر کامکار و آشنایی با تار و سنتور بصورت گوشی پرداخت. او از سال 1370 به همراه محمدرضا شجریان و گروه آوا در کنسرت های آمریکا، اروپا و ایران (با تنبک) همراهی کرد و از 1378 به بعد در صحنهٔ کنسرت ها به هم‌خوانی با پدرش پرداخت. همایون شجریان کنسرت های بسیاری را با بزرگان موسیقی اجرا کرده و آثار زیادی را به همراه آنان در ایران و جهان منتشر کرده است که می‌توان به آلبوم و کنسرت های نسیم وصل، ناشکیبا، شوق دوست، نقش خیال، با ستاره ها، قیژک کولی، خورشید آرزو،" آب، نان، آواز"، شب جدایی، سیمرغ، شوق نامه،" ای جان جان بی من مرو"، موسیقی سریال «شهرآشوب»، موسیقی فیلم آتش سبز، اپرای عروسکی مولوی، تصنیف خلیج پارس، تصنیف ایران، موسیقی سریال «رسم عاشقی»، تنبک‌نوازی در آلبوم «سه نوایی» و ... اشاره کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 مهاجر 1395-08-16 23:19
سلام، الحمدلله باز حداقل به جای جذب سرمایه گذار، انتصاب افراد متعهد و متخصص و دلسوز و برنامه ریزی صحیح، مسئولین محترم به فکر روحیه رفاه ما مردم هستند.پیشنهاد میکنم با خواندن آلبوم آب، نان و آواز یه خورشید آرزو به ملت هدیه بدید. لطفا نظر رو درج کنید خدایی حاوی توهین یا افترا به دیگران نیست همه در این عزم استانی برای عدم پیشرفت شریکیم.انشالله مشکلات بیکاری و سایر موارد هم با برگزاری کنسرت حل بشه
نقل قول کردن
#2 عادل 1395-08-17 01:23
خیلی خوش اومدن. فقط توی کنستره ایی که برگزار میشه به خوانندگان بگید از خرم آباد عکس و ... بذارن توی صفحات اجتماعی شون چون دنبال کننده و هوادار زیاد دارن واسه شهرمون هم تبلیغ میشه
نقل قول کردن
#3 علی سکوند 1395-08-17 02:49
صداش حرف نداره.مصداق بارز پسرکو ندارد نشان از پدر
نقل قول کردن
#4 امین پرویزی..اندیشه شهریار 1395-08-17 18:02
خوش آمدی پور خسروآوازایران به کهن دیارخرم وهمیشه آباد.قدومت گلباران.
نقل قول کردن
#5 آرمین 1395-08-18 09:06
تصمیم عالیه گرفته شده.

ولی چرا از هنرمندان و خوانندگانی که عزاداری کردن باید تجلیل بشه؟؟
مگه واسه کی عزاداری کردن. همه مردم هم عزاداری کردن چرا از اونا تجلیل نشه. چرا هزینه الکی واسه یه مراسم الکی تر بشه. هزینش رو بدید به خیریه و نیازمندان.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا