یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در مراسمی، 10 دستگاه برتر شهرستان خرم‌آباد در دو حوزه‌ی "حقوق شهروندی" و "حجاب و عفاف" به معرفی شدند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، صبح امروز جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی شهرستان خرم‌آباد در دو حوزه‌ی حقوق شهروندی، عفاف و حجاب به ریاست "حبیب اله خجسته پور" فرماندار خرم‌آباد و حضور "محمود آشناگر" معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری برگزار شد.
فرماندار خرم‌آباد در این جلسه اظهار داشت: انتظار دارم مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان پیچ‌وخم اداری را کم کرده و کارهای شهروندان را در اسرع وقت پیگیری و حل‌وفصل نمایند.
"حبیب‌اله خجسته‌پور" افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسانی چون بهزیستی و کمیته امداد به جای اینکه شهروندان به ادارات آن‌ها مراجعه کنند، خودشان با مراجعه حضوری مشکلات خانواده‌های تحت پوشش را مرتفع کنند.
وی اظهار داشت: حجاب و عفاف یک موضوع دینی قانونی و اخلاقی است و همه‌ی ما که در نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم می‌بایست التزام عملی به آن داشته باشیم.
خجسته پور تأکید کرد: اگر ما مدیران و کارمندان حقوق شهروندان را رعایت کنیم در واقع توانسته‌ایم حقوق خودمان را رعایت کنیم.
شایان ذکر است در پایان این جلسه، ادارات "صنعت، معدن و تجارت"، مخابرات، آموزش و پرورش ناحیه یک، اداره برق ناحیه، بهداشت شهرستان، سازمان انتقال خون، "تعاون،کار و رفاه اجتماعی"، اداره آبفا، اداره دامپزشکی و گاز ناحیه یک خرم‌آباد به عنوان 10 دستگاه برتر شهرستان در دو حوزه‌ی حقوق شهروندی و حجاب و عفاف معرفی شدند.


خبر: رضا طولابی

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1395-08-12 13:03
بهتر نيست به جاي دادن جايزه حجاب و عفاف به ???? پيگير امورات و وظايف آن سازمان باشند و اينكه مدير همسو چه گلي به سر استان زدن
نقل قول کردن
#2 ستاره 1395-08-12 13:19
معیارشون چی بوده ؟؟؟؟
هر اداره ای که رییس با وجدان و لایق داشته انتخاب شده
ما که بجز بی عدالتی در برخی ادارمون چیز دیگه ندیدیم
نقل قول کردن
#3 مددکار 1395-08-12 15:04
مددکارآن بهزیستی طبق قانون کار حقوق نمیگرن حالا برن در خونه مددجویان مدیرآن شهر رویا شکم پروری حرف میزنند حقوق مددکارآن در یابد بعد به فکر حل مشکل مددجویان باشید خواهشا
نقل قول کردن
#4 کیانژاد 1395-08-12 15:18
اداره راه و شهرسازی خرم آباد طلب بازنشسته هارو پرداخت کنه.بخدا قرض و وام داریم
نقل قول کردن
#5 رضا 1395-08-13 00:25
مخابرات.پدافند غیرعامل.ستاد بحران.صدا و سیما و ... از قلم افنادند
خدایی نکرده اتفاقی بیوفته همه چی رو هواست.
امروز نیم ساعت تگرگ و طوفان و باران شدید اومد اینترنت قطع شد.نظم شهر بهم ریخت . درختان شکسته شدن.قطعی دیجیتال(تلویزیو ن) و ...
مانور برگزار می کنند با پول آنچنانی و بودجه می گیرند در حد مطلوب
ولی عملکرد در حد منفی
لطفی که داشتند دیروز پیش بینی کردند ولی گویا برنامه ای نداشتند
متاسفم
نقل قول کردن
#6 مصطفی 1395-08-13 08:42
این همه جلسه ، سخنرانی و دستور العمل و تجلیل و تشویق و کسب عنوان برتر و ... که چی ؟ نمود حجاب ؟ ! را در خیابان ها و عروسی ها و مجالس همگانی به عینه می بینیم .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا