یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری لرستان گفت: قصه‌گویی از سالم‌ترین واسطه‌های تربیتی کودکان و نوجوانان است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "آفرین پنهانی" که در آیین برگزاری مرحله‌ی استانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی سخن می‌گفت، اظهار داشت: قصه‌گویی یکی از مؤثرترین، سالم‌ترین و تأثیرگذارترین واسطه‌های تربیتی کودکان و نوجوانان به شمار می‌آید.
وی از قصه‌گویی به عنوان یکی از فعالیت‌های بسیار ارزشمند و تأثیرگذار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مخاطبان خود نام برد و اضافه کرد: قدمت و پیشینه‌ی قصه‌گویی به آغاز زندگی اجتماعی انسان‌ها بازمی‌گردد.
کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان ادامه داد: متل‌ها و قصه‌ها نیز در ادبیات شفاهی استان سرشار از اندرزها، مفاهیم ارزشمند زندگی و تجارب اخلاقی است.
پنهانی، ادبیات مکتوب لرستان را نیز سرشار از حکایات، قصه‌ها و مثل‌هایی دانست که به عنوان منابعی در اختیار قصه‌گویان و مربیان کانون قرار می‌گیرد.
وی با تأکید بر این‌که در نوزدهمین جشنواره قصه‌گویی لرستان از ادبیات مکتوب و شفاهی بهره جسته‌ایم، تصریح کرد: خوشبختانه در این جشنواره از لحاظ کمی و کیفی و حضور چشمگیر شرکت کنندگان شاهد رشد چشمگیری بوده‌ایم.
قابل ذکر است مهمان ویژه‌ی مرحله‌ی استانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی در لرستان، «بهرام سلاح‌ورزی» نویسنده و پیشکسوت روزنامه‌نگاری بود و «کرم‌رضا تاج‌مهر»، «آفرین پنهانی» و «زهرا عادلی» نیز داوری این دوره از جشنواره را برعهده داشتند.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا