یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در واکنش به حواشی حوزه‌ی فرهنگ استان لرستان پیامی صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در متن پیام «محمد بیرانوندی» که صبح امروز صادر شده، آمده است:
http://yaftenews.ir/images/95/95-7/biranvan-mohamad.jpgبسم‌الله الرحمن الرحیم
به نام دانای اسرار نهان
مردم فهیم و خردمند ایران و لرستان به‌ویژه حوزه‌ی انتخابات خرم‌آباد و چگنی!
 چندی پیش در رسانه‌های گروهی، خبری در خصوص حوزه‌ی فرهنگ استان لرستان منتشر شد؛ حسب وظیفه‌ای که بر عهده‌ی این خدمتگزار مردم است نکاتی در این باره یادآوری می‌گردد.
یکم: این‌جانب محمد بیرانوندی در حساس‌ترین اوقات زندگی‌ام به‌ویژه در ایام تبلیغات انتخاباتی هم حاضر نبوده‌ام که از نام و شرف و خون شهیدان، ایثارگران و رزمندگان به نفع خود سوءاستفاده کنم!
به عنوان یکی از هم‌سنگران آن مردان بی‌ادعا، همواره خود را پاسدار حرمت خون شهیدان و جانبازی رزمندگان و ایثارگران دانسته و تا هستم خود را شاگرد مکتب شهیدان و ادامه‌ی دهنده راه پر برکت آنان می‌دانم.
دوم: عکسی که در فضای مجازی از نشست مجمع نمایندگان استان لرستان منتشر شده است از جمله عکس‌های آرشیوی و بایگانی است و انتشار آن القاء یک دروغ رسانه ایست!
مجمع نمایندگان محترم استان لرستان در ارتباط با مسئله‌ی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ‌گونه نشستی نداشته است.
سوم: برای تذکر به وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحن علنی مجلس در ظرف زمانی بسیار محدودی (چند دقیقه) از این‌جانب خواسته شد اعلام نظر کنم که بنده اعلام کردم:
 متن نمایشنامه‌ی «لیلی نام تمام دختران ایران‌زمین است» را نخوانده و ندیده‌ام و از آن جایی که این‌جانب نماینده‌ی مردم خردمند و فهیم لرستان هستم به خود اجازه نمی‌دهم به نمایندگی از آنان هیچ مسئله‌ای را به شکل کورکورانه تائید و یا رد و انکار کنم.
اما بر اساس آرمانی که داریم هرگونه توهین به جایگاه؛ مقام و منزلت بلند رزمندگان، ایثارگران و شهیدان راه میهن و معنویت را در هر قالب و ژانر هنری محکوم می‌کنیم!
چهارم: ای‌کاش کسانی که شتاب‌زده در مورد این‌جانب به داوری نشستند پیش از آن‌که دفتر خود را با داوری‌های ناروا بیارایند مسائل و پرسش‌ها را با این‌جانب مطرح می‌کردند به‌هرحال از خداوند می‌خواهیم بستری فراهم کند تا در آن جز به رضا و خشنودی حضرت ایشان نیندیشیم!
دفاعمان از ارزش‌ها برای او و اعلام مخالفتمان با منکرات نیز برای رضای ایشان باشد!
 
محمد بیرانوندی/ نماینده‌ی مردم حوزه‌ی انتخابات خرم‌آباد، چگنی و بخش‌های تابعه
 
منبع: کانال دکتر محمد بیرانوندی
 

دیدگاه‌ها  

#1 عماد 1395-08-05 11:01
چه خبر از نیروگاه برق؟
نقل قول کردن
#2 رضا 1395-08-05 13:05
فارغ از جناح بازی/درستش هم همین هست
متاسفانه بعضی منافع شخصی و جناحی رو به مردم ترجیح می دهند
نقل قول کردن
#3 شهروند 1395-08-05 13:16
درود بر نماینده فهیم شهرمان
نقل قول کردن
#4 شهرام 1395-08-05 13:56
این مطلب سراسرمبهم که جناب بیرانوندمنتشرکر دند چیزی جزیک مطلب تبلیغاتی نیست.ایشون بالاخره مشخص نکردن اطلاع دارندازتوهینی که به مقام شامخ شهدایی که برای اسلام خون پاک خودشون رواهداکردند یانه؟!اگرندارند چرا؟اگردارندچه اقدامی انجام داده اند؟آسمان ریسمان به هم بافتن ودفاع ازخودکه هنرنیست.اینقدرک ه روی شخصیت خودتون تعصب داریدروی شهداهم داشته باشید.هرچه سریع ترتامثل خیلی ازمسایل دیگه به فراموشی سپرده نشده مطلب روپیگیری کنید.اینقدرهم به فکرهم حزبی های خودتون نباشیدوباآزادگی ازشهداوخانواده شهدادفاع کنید.
نقل قول کردن
#5 همکاران بنیاد مسکن 1395-08-05 14:14
اقای دکتر نماینده محترم سلسله و دلفان کمک کنید در تحقیق و تحفحص بنیاد مسکن دوستان عزیز صدای ساز از دور خوش است ای کاش شما هم از نزدیک بااین مدیرکل 911 کار می کرده بعد قضاوت کنید البته نماینده شجاع و بی باک دیار سلسله و دلفان حتما تحقیق و تفحص خود را با همکار سایر عزیزان بنیاد مسکن در خصوص عملکرد ایشان را بررسی کرده که در صحن مجلس اعلام کرده
نقل قول کردن
#6 حمید ت 1395-08-05 16:23
در حال حاضر آقای گودرزی نماینده محترم شهرستان بروجرد .فعالترین نمایند استان است و با تلاش و کوشش فراوان ،بفکر آبادانی حوزه انتخابیه خودش است امیدوارم نمایندگان خرم آباد هم مثل نماینده شهرستان بروجرد ، شجاع وتلاشگر باشند و بیشتر به دنبال رفع مشگلات اقتصادی مردم باشند.
نقل قول کردن
#7 شهروند 1395-08-05 17:00
دورود بر شرفت دکتر که شتاب زده عمل نکردی
نقل قول کردن
#8 ناشناس 1395-08-05 18:42
سلام کانال تلگرام آقای گودرزی نماینده بروجرد رو نگاه کنید تلاش ایشون قابل تحسین است چه به نتیجه برسه و چه نتیجه ای نداشته باشه واقعا داره با جون و دل هر روز برا حل مشکلات حوزه انتخابیه تلاش می کنه
نقل قول کردن
#9 بابک 1395-08-05 18:43
واقعا صحبت ایشان بجاست
نقل قول کردن
#10 معلم 1395-08-05 19:51
بسیار منطقی گفتند اقای بیرانوند.یک ادم فهیم از ادبیات گفتاری و نوشتاری اش مشخص می شود.انتظار تندروی درباره موضع گیری هایش نداشته باشید.تشکر دکتر بیرانوند
نقل قول کردن
#11 حسینی 1395-08-05 20:31
پیگیر بندر خشک باشید
خیلی اشتغالزایی میکنه
نقل قول کردن
#12 اولین منطقه ایران 1395-08-05 20:41
تو حرف کم نیارید شماهم داستان سازی رسانه ای کنید.تکرار همیشه جواب میده.
نقل قول کردن
#13 عادل 1395-08-05 23:26
درود بر نماینده لایق استان. برخی به فکر کارهای سیاسی و احزاب خودشون هستند.
نقل قول کردن
#14 شهرام 1395-08-06 01:19
به نقل از معلم:
بسیار منطقی گفتند اقای بیرانوند.یک ادم فهیم از ادبیات گفتاری و نوشتاری اش مشخص می شود.انتظار تندروی درباره موضع گیری هایش نداشته باشید.تشکر دکتر بیرانوند

البته حرف غیرمنطقی روهم میشه باادبیات گفتاری ونوشتاری خاص وتروتمیزمنطقی جلوه داد.اماشنونده بایدعاقل باشه.قبلااصلاح طلبان ازحربه مظلوم نمایی برای فرارازپاسخ گویی استفاده می کردند.این نمی دانم واطلاع ندارم که اخیراواردادبیات اصلاح طلبان شده حربه جدیدحضرات به اصطلاح اصلاح طلب برای فرارازپاسخ گویی وانحراف افکارعمومیه.مبد ع این حربه هم جناب پزشکیان نماینده تبریزبودکه درجریان قراردادfatfازای ن حربه رونمایی کرد.سوال این است بعدازگذشت یک ماه ازاین قضیه جناب بیرانوندباچه رویی بیانیه صادرکرده اندوباافتخاراظه اربی اطلاعی می کنند.درموردمسیل ه فرهنگی که آبروی جامعه هنری استان روموردخطرقراردا ده وبه شهدابی احترامی شده وداغ دل خانواده شهداروتازه کرده.خواهشایافت ه همشوپخش کن.
نقل قول کردن
#15 شهروند ٢ 1395-08-06 06:52
آقاي بيرانوند به عنوان نماينده بايد حداقل در مورد موضوعات تحقيق پرسش و تجسس بكنند و حقيقت موضوع رو متوجه بشوند ، يعني با بيان اطلاع نداشتن و نديدن نمايش بايد از پاسخگويي شانه خالي بكنند
روز گذشته بيش از بيست نماينده براي آزادي زنداني هاي سياسي نامه امضاء كرده بودند كه نام عارف و بيرانوند به عنوان اصلاح طلب در بين امضاء كنندگان نبود و اين از تفكر اصلاح طلبي ايشون بسيار بعيد است ؟؟؟؟!!!!
نقل قول کردن
#16 نعمتی 1395-08-07 19:32
آقای بیرانوندی نماینده محترم خرم آباد,چگنی,ویسیا ن,بیرانشهر,پاپی ,زاغه و…از شما خواهش میکنیم پیگیر بیمارستان تخصصی سوانحو سوختگی باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا