یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ترویج فرهنگ و هنر مبتنی بر ارزش‌های دینی مهم‌ترین وظیفه‌ی دستگاه‌های متولی این امر است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان در جلسه‌ی شورای اداری این اداره کل در جمع معاونین، مسئولین واحدهای اداره کل و روسای شهرستان‌های سطح استان، محرم را ماه بیداری خواند و گفت: آنچه قیام امام حسین (ع) را با سایر حرکات مشابه آن متفاوت و بارز کرده است، حرکت مؤثر و ماندگار این امام مظلوم در جهت تجدید و احیای دین اسلام است و ازآنجاکه فطرت انسان دین‌پذیر بوده، هست و خواهد بود، باید گفت که محرم و عاشورا همیشه زنده و پویا خواهد ماند.
وی افزود: آنچه در فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید به‌طور ویژه موردتوجه قرار گیرد، حرکت در مسیر ارزش‌های دینی و اسلامی است که هم غنای این فعالیت‌ها را بالاتر می‌برد و هم موجب ماندگاری و تأثیر بیشتر آن‌ها می‌شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: رسالت ما درزمینهٔ ی اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در سه حوزه‌ی تحلیل محتوا، برنامه‌ریزی درست و حمایت از فرهنگ و هنر خلاصه می‌شود و باید تلاش کنیم برنامه‌های اجرا شود که ضمن رعایت ارزش‌های مدنظر دین مبین اسلام پاسخگوی نیازهای جامعه بوده و بتواند مخاطبان را بیش‌ازپیش به خود جذب کند.
حنان برقراری ارتباط بین دین، فرهنگ و هنر را منوط به پرهیز از تحجر دانست و گفت: نگاه تحجری در دین که هم توسط امام خمینی (ره) و هم ازنظر مقام معظم رهبری (مدالظله العالی) محکوم و غلط دانسته شده، فرهنگ و هنر را محدود می‌کند و مانع تأثیرگذاری درست آن در سطح جامعه می‌شود.
وی در ادامه تأکید کرد: نباید اجازه دهیم سلایق شخصی مسیر فعالیت‌های فرهنگی و هنری را مسدود کند و تا زمانی که پایبند به ارزش‌های مورد تائید اسلام و نظام در حوزه‌ی فرهنگ و هنر باشیم باید بدانیم که راه را درست رفته‌ایم.
خبر: اعظم روانشاد

دیدگاه‌ها  

#1 دوست 1395-08-04 22:30
و از جمله سلیقه شخصی خود ایشان !!!!؟
نقل قول کردن
#2 رستمیان 1395-08-05 09:22
مدیر محترم سایت سئوال بفرمائید ما که خود درارائه سلیقه شخصی کوتاهی نکردی برخی لطفا اسم ارزشها را خراب نکن چونکه از دیدگاه آنها ارزش چیز دیگر است که بامبانی دین اسلام متفاوت است
نقل قول کردن
#3 حامد 1395-08-05 13:38
زنده باد آقای حنان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا