یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس از اجرای عمومی یک تئاتر در خرم‌آباد لرستان انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه شد.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مجید کیانپور در نشست علنی امروز (چهارشنبه 28 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ولنگاری در عرصه فرهنگ در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی به جایی رسیده که با مستهجن ترین نمایشنامه ها به شهدای گرانقدر و مدافعان اسلام در دفاع مقدس حمله می شود.
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چندی پیش در خرم آباد لرستان نمایشنامه ای به اجرای عمومی گذاشته شد که بدترین توهین ها را به شهدا و رزمندگان اسلام داشت و مدیران دستگاه های فرهنگ و ارشاد اسلامی با وقاحت و بی اعتنایی به اعتراضات نماینده ولی فقیه، ائمه جمعه و خانواده معظم شهدا بر مخالفت با ارزش ها صحه گذاشتند از این رو از مسئولان درخواست رسیدگی و برخورد قانونی دارم.
وی با یادآوری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: از رئیس جمهور درخواست داریم جهت رفع مشکلات معیشتی اقدام کنند زیرا امروزه اشتغال به اساسی ترین دغدغه مردم به ویژه در استان لرستان تبدیل شده است.
کیان پور گفت: در درود و ازنا نرخ بیکاری و تعطیلی کارخانه ها تهدیدی جدی برای توسعه منطقه تبدیل شده است که پیامد آن آسیب های را در بر دارد.
این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: اتمام تصفیه خانه آب ازنا جزء دغدغه های اصلی مردم است که انتظار تکمیل آن می رود از سوی دیگر محور ازنا – شازند هنوز ردیف اعتباری ندارد که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.
کیان پور گفت: وضعیت بهداشت علی الخصوص درمان نگران کننده بوده که باید مورد توجه قرار گیرد از مدیران بانک ملی ایران در مورد تکمیل صنایع غذایی گوهر درخواست پیگیری دارم.

خبر تکمیلی: درخواست مجمع نمایندگان لرستان برای عزل مدیر کل ارشاد

 ظهر امروز مجمع نمایندگان لرستان درخواست خود را مبنی بر عزل سریع مدیر کل ارشاد لرستان به دلیل موافقت و دفاع از اجرای تئاتر توهین‌آمیز به شهدا در صحن علنی مجلس قرائت کردند.
 مجمع نمایندگان لرستان طی درخواستی؛ ضمن اعلام تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار عزل سریع مدیر کل فرهنگ و ارشاد لرستان شدند.
در این تذکر که ظهر امروز در صحن علنی اعلام وصول و قرائت شد؛ صدور مجوز برای نمایش توهین‌آمیز به شهدا، رزمندگان و دفاع کورکورانه مدیرکل ارشاد لرستان از این نمایش توهین‌آمیز به شهدا را دو دلیل برای عزل این مسئول عنوان کردند.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1395-07-28 13:12
با سلام
نماینده درود بهتر نیست به معضلات و مشکلات خود درود بپردازه تا خرم آباد،!!!! اینطور گزارشی که قابل ارسال به نهادهای استان بود باید در صحن مجلس قرایت بشه!!!!
نقل قول کردن
#2 میلاد 1395-07-28 13:13
تعاتر است دیگر.میتوان هزار معنی و پیام از آن گرفت.
نقل قول کردن
#3 اصغر 1395-07-28 13:20
حتما بحث اصلی ندارن و فقر اعتیاد جوانان را فراموش کرده اند.آقای کیانپور مردم طاقت گرسنگی ندارن .صدای مردم رو به مجلس برسون.
نقل قول کردن
#4 حامد 1395-07-28 13:31
اگر منظورشون آقای حنان هستش ایشون یکی از موفق ترین مدیرهای این استان هستند.بهترین کنسرتها در شهر خرم آباد برگزار می شود و این برای من و جوانان دیگه قابل درک هستش نه مجمع نمایندگان لرستان
نقل قول کردن
#5 رضا 1395-07-28 13:55
یه چی بیه بوفته ری زبونیا
دم شه بوریت
نقل قول کردن
#6 رضا 1395-07-28 13:58
فکری به حال جوانان بیکار کنید
فکری برای ارتقا هنر کنید
فکری به حال کارخانجات تعطیل کنید
آیا شهدا از این وضعیت راضی هستن؟
شما که از شهدا صحبت می کنید بیشتر ادامه دهنده راه شهدا باشید نه ادعا الکی
نقل قول کردن
#7 رضا 1395-07-28 14:34
در زمان تصدی شما در استانداری لرستان به عنوان معاون عمرانی چه اتفاق مفیدی افتاد؟
نقل قول کردن
#8 میلاد 1395-07-28 15:10
مجلس بیکار..فکری به حال مردم کنید
نقل قول کردن
#9 دلاوری 1395-07-28 17:20
خوب برادر من بگو با مدیر کل فرهنگ استان مشکل داری رئیس جمهور هم عوضش کنه دیگه چرا این حرفا رو میزنی.
نقل قول کردن
#10 جواب بیکار لرستانی 1395-07-29 10:42
این مجمع عزیز به جای فکر به محتوای تیاتر به فکر امار بالای بیکاری استان باشن
نقل قول کردن
#11 حسن زاده 1395-07-29 14:26
بفکر بندرخشک,نیروگاه ,راه آهن,آزادراه,چها رخطه,شهرک صنعتی,جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی,احداث و تکمیل سدها و آبی کردن زمینهای کشاورزی استان باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا