یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فهرست رشته/ محل‌هاي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي بر روي سايت  www.azmoon.org  قرار دارد و هر داوطلب مي‌تواند براي كسب اطلاع به آن مراجعه نمايد.

به گزارش يافته، رئيس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي با اعلام اين خبر و با اشاره به عدم چاپ دفترچه انتخاب رشته گفت: فهرست رشته/ محل‌هاي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي بر روي سايت  www.azmoon.org  قرار دارد، لـذا داوطـلبان مي‌توانند به صورت آنلاين ليست رشته/ محل‌ها را رؤيت و رشته‌هاي موردنظرشان را انتخاب كنند.

دكتر ناصر اقبالي رييس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلاميدكتر "ناصر اقبالي" در ادامه افزود: افرادي كه در زمان ثبت نام آزمون سراسري علاوه بر انتخاب گروه آزمايشي اصلي خود، گزينه‌ي زبان انگليسي و هنر را به طور همزمان انتخاب و در آزمون شركت كرده‌اند، مي‌توانند هم‌اكنون هم از گروه آزمايشي خود و هم از گروه هنر و هم از زبان انگليسي انتخاب و در سايت به صورت آنلاين ثبت نام كنند.

رئيس مركز آزمون خاطرنشان كرد: براي انتخاب رشته در گروه‌هاي آزمايشي، در دست داشتن شناسه انتخاب رشته 7 رقمي كه تحت عنوان كد دست‌رسي در ذيل كارنامه صادره از سوي سازمان سنجش آموزش كشور درج گرديده است، الزامي است.

اقبالي در ادامه تأكيد كرد: هر داوطلب رشته‌هاي با آزمون مي‌تواند 20 رشته/ محل را در هر گروه آزمايشي بر اساس علاقه انتخاب و در سايت ثبت كند. همچنين داوطلبان مي‌توانند از مجموعه رشته/ محل‌هاي پاره‌وقت نيز با خريد كارت اعتباري مجزا ثبت نام كنند.

اقـبالـي در ادامه بيان داشت: داوطـلـبان مـي‌تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال يـا ابهـامـي بـه سـايـت  www.azmoon.org و  www.pubr-azmoon.com مراجعه كنند و در قسمت پرسش و پاسخ سؤال خود را مطرح كنند و يا به آدرس الكترونيكي این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ايميل خود را ارسال نمايند تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به آنها پاسخ گويند.

اقبالي اظهار داشت: هر داوطلب در انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي مي‌تواند بر اساس علاقه 20 رشته/ محل را از يك مجموعه امتحاني انتخاب و در سايت ثبت نمايد.

وي در خصوص نحوه گزينش افزود: نحوه گزينش علمي داوطلبان صرفاً بر اساس نمره كل در زير گروه متناسب با رشته انتخابي سنجيده مي‌شود، لذا انتخاب اول مزيت رقابتي براي داوطلبان ايجاد نخواهد كرد.

رئيس مركز آزمون خاطرنشان كرد: 20 انتخاب هر داوطلب به طور هم‌زمان مورد بررسي و ارزشيابي قرار مي‌گيرد و لذا براي انتخاب رشته امسال، رشته‌هاي ستاره‌دار وجود ندارد.

اقبالي در ادامه تأكيد كرد: داوطلبان فقط يك بار امكان انتخاب رشته در هر گروه آزمايشي و هر نظام آموزشي را دارند و چنانچه اين قاعده در هنگام ثبت نام مورد توجه قرار نگيرد، امكان ويرايش و انتخاب رشته مجدد وجود ندارد.

مشاور رييس دانشگاه در ادامه بيان داشت: داوطلباني كه باتوجه به ضوابط اعلام شده امكان برخورداري از شرايط سهميه بسيج فعال و همسر و فرزند جانباز 25% تا 49% را دارند، مي‌بايست در فرم انتخاب رشته نوع سهميه خود را لحاظ كنند، لازم به ذكر است كه ساير سهميه‌هاي رزمندگان و ايثارگران مطابق آن‌چه در كارنامه سازمان سنجش ثبت شده است ملاك عمل قرار خواهد گرفت.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا