یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پایگاه اطلاع‌رسانی قرآن و عترت لرستان و سامانه جامع آموزشی مؤسسات قرانی لرستان رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در پنجمین روز از برپایی نمایشگاه کتاب لرستان از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت قرآن و عترت به آدرس qlr.farhang.gov.ir و همچنین از سامانه جامع اتحادیه مؤسسات قرآنی استان به آدرس masaq.ir، رونمایی شد.
این پایگاه به‌منظور اطلاع‌رسانی در رابطه با فعالیت‌های انجام شده، توسط دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سطح استان راه‌اندازی شده است.
 بارزترین فعالیتی که این دفتر در سه‌ماهه فصل پاییز انجام می‌دهد برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت در آبان‌ماه و همچنین برگزاری هفته قرآن و عترت استان طی هفته وحدت از تاریخ ۲۰ الی ۲۷ آذرماه است که علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه‌ها، جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده فراخوان‌های جشنواره‌های هفته قرآن و عترت و همچنین مشاهده منبع آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت، می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر قرآن و عترت به آدرس qlr.farhang.gov.ir مراجعه کنند.
این مراسم با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و جمعی از فعالان قرآنی استان برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا