یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به استقبال خوب عموم مردم از دهمین نمایشگاه کتاب استان، گفت: در هر ساعت یک هزار نفر از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام "حمیدرضا حنان" با اشاره به استقبال مردم لرستان از نمایشگاه بزرگ کتاب این استان اظهار داشت: نمایشگاه کتاب لرستان با وجود اینکه دومین روز از برپایی خود را پشت سر گذاشته پیش‌بینی می‌شود که استقبال مردم از نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته بیشتر باشد.
 
پیش‌بینی استقبال مطلوب مردم لرستان از نمایشگاه بزرگ کتاب
وی با بیان اینکه استقبال مردم از نمایشگاه کتاب به دو جهت بوده، یکی اینکه مکان برپایی نمایشگاه کتاب در دسترس بوده و مردم به راحتی در آن حضور پیدا می‌کنند گفت: همچنین زمان برپایی نمایشگاه کتاب لرستان مصادف با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها است و بیشترین قشری که به نمایشگاه کتاب لرستان مراجعه می‌کنند دانش آموزان و دانشجویان هستند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، با اشاره به عرضه کتاب‌های کمک‌آموزشی در نمایشگاه کتاب لرستان تصریح کرد: از حدود ۴۰ هزار عنوان کتاب عرضه‌شده در نمایشگاه کتاب لرستان بخشی از آن‌ها کتاب آموزشی بوده و پیش‌بینی می‌شود که امسال استقبال مردم از نمایشگاه از سال‌های گذشته بیشتر باشد.
حجت‌الاسلام حنان با بیان اینکه سال گذشته روزانه بین هفت تا هشت هزار نفر از نمایشگاه کتاب لرستان بازدید داشتند گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود که این استقبال بیشتر باشد.
 
خریداری ۱۰۰ میلیون تومان کتاب توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان
وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های جنبی در حاشیه نمایشگاه کتاب لرستان تصریح کرد: با توجه به ایام محرم، برنامه‌ها با این رویکرد برگزار می‌شوند و یکی از این برنامه‌ها بحث تعزیه‌خوانی است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به بحث رونمایی از کتاب در حاشیه نمایشگاه کتاب لرستان بیان داشت: رونمایی از کتاب حسن بزرگی برای معرفی آثار نویسندگان بومی استان است.
حجت‌الاسلام حنان با بیان اینکه طی روز نخست برپایی نمایشگاه کتاب لرستان ۱۳ عنوان کتاب رونمایی شدند ادامه داد: این امر به صورت روزانه بوده و طی برپایی نمایشگاه کتاب لرستان ما بحث رونمایی از کتاب‌ها را خواهیم داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت‌های صورت گرفته برای چاپ کتاب‌های نویسندگان لرستانی اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به کمبود بودجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هر سال اقدام به خرید کتاب نویسندگان لرستانی می‌کند.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان داشت: سال گذشته ما ۷۰ میلیون تومان خرید کتاب داشتیم و امسال پیش‌بینی می‌شود که حدود ۱۰۰ میلیون تومان خرید کتاب در استان داشته باشیم.
 
تمدید بازدید از نمایشگاه
به دلیل استقبالی که از طرف مردم برای بازدید از نمایشگاه کتاب لرستان به عمل آمده، فرصت بازدید از این نمایشگاه به مدت یک روز کاری دیگر تمدید شد.
دهمین نمایشگاه کتاب لرستان از 11 لغایت 17 مهرماه 95 همه روزه از ساعت 9 الی 12 و 15 و 30 دقیقه الی 20 و 30 در محل مصلی الغدیر خرم اباد میزبان علاقه‌مندان به کتاب است.

دیدگاه‌ها  

#1 پیامنی 1395-07-14 13:46
نه اینکه خیلی پرباره تمدیدشم کردین ، اولا فقط دو سه تا ناشر درست و حسابی اومدن و بقیه اصلا به استانمون محل نذاشتن که قدم رنجه کنن ثانیا اونایی هم که اومدن غرفه اختصاصی نگرفتن وبا یکی دوتا ناشر دیگه یه غرفه گرفتن واسه رفع تکلیف مثل انتشارات چشمه و نی ، واقعا شرم آوره که هر سال داریم در این مورد پسرفت میکنیم ، آقای حنان آقای استاندار ما نمایشگاه نمیخوایم جمعش کنید به توهین ناشرها نمی ارزه
نقل قول کردن
#2 دریکوند 1395-07-14 14:25
جنوب خرم آباد با آن جمعیت کلان هیچ کتابخانه ای ندارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا