یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار سلسله گفت: روز شهرستان سلسله به نام حجت‌الاسلام شهید عبدالحسین مبشر ثبت ملی شده است.
قدرت الله فلاح‌نژاد شامگاه دوشنبه 5 مهرماه در حاشیه یادواره 296 شهید سلسله و مراسم روز شهرستان سلسله در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: پنج مهرماه که مصادف با شهادت عبدالحسین مبشر و هم‌زمان با هفته دفاع مقدس است به عنوان روز شهرستان سلسله و گردان کمیل و 296 شهید این شهرستان به ثبت ملی رسیده است.
وی گفت: سلسله شهرستانی ولایت‌مدار با تقدیم 296 شهید و تعداد زیادی جانباز و ایثارگر و آزاده پیشرو در انجام تکلیف به انقلاب و نظام اسلامی است.
این مسؤول شهرستان شهیدپرور سلسله را مایه مباهات و افتخار دانست و افزود: مردم مومن و ولایت‌مدار این شهرستان که لقب قم لرستان را به خود اختصاص داده‌اند با این تبعیت از ولایت، دین خود را به نظام ادا کرده و ما مفتخر به این القاب و عناوین هستیم، روز شهرستان را روز شهادت شهید عبدالحسین مبشر در پنج مهر 1360 که هم اکنون مقارن با هفته دفاع مقدس است، اختصاص یافت.
فرماندار سلسله با بر شمردن ویژگی‌های شهید عبدالحسین مبشر خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های بارز این عالم شهید روشنگری و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود؛ شهید مبشر در حوزه علمیه در دانشگاه در بنیاد شهید و در تاسیس سپاه استان لرستان نقش بسزایی داشت و تمام توان خود را برای خدمت به کار گرفت، شهید مبشر متعلق به همه مردم است.
فرماندار سلسله در ادامه با اشاره به اوضاع منطقه گفت: کدام کشور منطقه امنیت یا حاشیه امنیت دارد، کشورهای منطقه در امواج ناآرامی‌ها و آشوب و جنگ گرفتار شده‌اند، اما ایران اسلامی به برکت شهدا از امنیت بالایی برخوردار است.
وی شرایط منطقه را حساس دانست و افزود: کسانی که اطمینان داشتند و خود را دور از مسائل حاشیه‌ای و ناامنی‌های می‌دیدند، هم اکنون دستخوش چه مسائلی شده‌اند که امنیت خود را از دست داده‌اند.
فلاح‌نژاد ضمن بیان امنیت موجود و پایدار در جمهوری اسلامی ایران گفت: در اطراف ایران اسلامی تمام گروهک‌های تروریستی کشورهای منطقه را ناامن کرده‌اند، اما ایران اسلامی جزیره ثبات و آرامش است و این چیزی جز اقتدار نظام اسلامی نیست که توانسته کشور را به دور از هرگونه حاشیه و ناامنی حفظ کند.
وی، شهدای دفاع مقدس را به وجود آورنده این امنیت دانست و اظهار داشت: ایران از امن‌ترین کشورها است و این امر ریشه در خون پاک شهدای دفاع مقدس دارد، زیرا خون شهدا تضمین کننده امنیت این سرزمین است.
فرماندار سلسله با اشاره به شرارت دشمنان تصریح کرد: هر روز تهدیدهای جدیدی را علیه ایران اسلامی به وجود می‌آورند از لحاظ اقتصادی، تحریمی، فرهنگی، سیاسی و نظامی که هدف خارج کردن نظام از مسیر است، اما تا زمانی که رهرو شهدا باشیم، خدشه‌ای به کشور و امنیت و آرمان‌های ما نمی‌خورد.
وی در پایان گفت: همه باید پیرو شهدا باشیم و باید به نحوی عمل کنیم که از مسیر روشن شهدا دور نشویم.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا